• Ja, dat vraag ik mij even af. Het bovenste stuk van de profielen is helemaal anders ingericht en ik vind het écht niet mooi staan. Niet te vergeten onoverzichtelijk. Ben ik de enige die dat heeft of hebben jullie dat ook? ;x

    En sorry als hier al een topic over is :Y)

    edit; dit is dus wat ik zie.
    edit2; Rutger heeft het probleem met het door elkaar staan en de onoverzichtelijkheid opgelost.
    edit3; Het bovenste bericht ging over het feit dat, doordat iedereen verschillende browsers heeft, er een probleem was, waardoor de inrichting niet was zoals hij hoorde te zijn. Dat is dus opgelost, waardoor het wel weer overzichtelijk is.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 14:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kijk nooit op de profielen dus even gekeken en je hebt gelijk. Vind het irritant staan maar dat vond ik eerst ook van de nieuwe lay-out en daar ben ik ook aan gewend nu (krul)


    -

    Ja verneukt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, helemaal verkracht haha x'D Het begon met de statistieken en toen ook al dat bovenste stuk. Ik vond dat oude beter.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het juist heel overzichtelijk :O Het is nu allemaal even groot, en dus zijn de gegevens makkelijker te onderscheiden. Naar mijn idee is het echt veel beter geworden.


    Life is hard and then we die

    Omg, ik dacht alleen dat ik dat had, want profielen van moderators worden wel eens voor proefprofielen gebruikt wat jullie niet kunnen zien. Maar nu is er denk ik wat fout gegaan en is het bij iedereen zo.

    Rutger was net volgens mij bezig met het instellen van bepaalde dingen, dus ik neem aan dat dit een foutje is en dat het wel weer terug wordt verandert zodra mogelijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja. niet mooi


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het juist heel overzichtelijk :O Het is nu allemaal even groot, en dus zijn de gegevens makkelijker te onderscheiden. Naar mijn idee is het echt veel beter geworden.


    Nou, bij mij staat het raar door elkaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, helemaal verkracht haha x'D Het begon met de statistieken en toen ook al dat bovenste stuk. Ik vond dat oude beter.


    Ja, serieus. Ik vind het vreselijk onoverzichtelijk. Ik kon wennen aan de nieuwe lay-out, maar dit vind ik een beetje te ver gaan ;x Ik snap mijn eigen profiel niet meer ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, bij mij staat het raar door elkaar.
    Serieus? Bij mij staat het heel netjes onder elkaar, alles mooi gesorteerd.. Huh? Maar normaal zie ik gewoon hetzelfde als de users.


    Life is hard and then we die

    Romances schreef:
    Omg, ik dacht alleen dat ik dat had, want profielen van moderators worden wel eens voor proefprofielen gebruikt wat jullie niet kunnen zien. Maar nu is er denk ik wat fout gegaan en is het bij iedereen zo.

    Rutger was net volgens mij bezig met het instellen van bepaalde dingen, dus ik neem aan dat dit een foutje is en dat het wel weer terug wordt verandert zodra mogelijk :'D


    Okay dan :Y) Ik dacht, ik maak maar een topic aan, want ik was een beetje in de war. Vooral aangezien er geen nieuwsbericht over aangemaakt was, wat normaal dus wel zo is Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh, dit vind ik wel erg onhandig, ja. Haha. (:

    Rutger is aan het programmeren, dus hij is eraan bezig. Het zal heus wel niet zo blijven, hoor. ^^


    Let the Night embrace you

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Serieus? Bij mij staat het heel netjes onder elkaar, alles mooi gesorteerd.. Huh? Maar normaal zie ik gewoon hetzelfde als de users.



    Hm, bij mij staat alles onder elkaar, en dan staat er aan de zijkant: Bezig met:
    en leeftijd: Dat staat gewoon aan de kant van de 'antwoorden'


    Your make-up is terrible

    Courtesan schreef:
    (...)

    Okay dan :Y) Ik dacht, ik maak maar een topic aan, want ik was een beetje in de war. Vooral aangezien er geen nieuwsbericht over aangemaakt was, wat normaal dus wel zo is Ö

    Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk het wel, anders werd dat wel even gemeld denk ik zo :'D En sowieso was Rutger net online dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Solita schreef:
    Rutger is aan het programmeren, dus hij is eraan bezig. Het zal heus wel niet zo blijven, hoor. ^^

    Laten we het hopen.=S


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.