• Sinds ik achttien ben geworden gaat alles zo snel ook al heb ik het niet druk.
    Geeft er iemand tips want ik vind het eigenlijk een beetje irritant.
    Heb zelf niet om gevraagd en alles gaat redelijk snel O.O

    Nakajima schreef:
    (...)
    Zoek je een wormgat zou ik zo zeggen en test de relativiteitstheorie eens uit (cat)


    Zo gezegd zo gedaan, little Einstein (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Khal schreef:
    Het gaat alleen maar sneller met de jaren D:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nakajima schreef:
    (...)
    Zoek je een wormgat zou ik zo zeggen en test de relativiteitstheorie eens uit (cat)


    Je hele leven in een vliegtuig dat westwaarts om de aarde heen vliegt vliegen kan ook helpen. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 19:17 ]


    -

    Ik wilde een hele flauwe ''belgen grap'' maken, maar laat ik dat maar niet doen :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Ik wilde een hele flauwe ''belgen grap'' maken, maar laat ik dat maar niet doen :')


    Nu ben ik wel benieuwd, eigenlijk (krul)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De klok terugzetten :'D?

    Nee, ik heb geen idee. Ik ben zelf 19 en het gaat soms echt snel. Helemaal door school :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Hmm, ga eens naar een random les statistiek. Dan gaat de tijd traag, in mijn opinie dan hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Kon ik de tijd maar terughalen dat ik 18 was, ik ben 21. Maar weetje, het gebeurt nu eenmaal. Niet over na denken, ga wat doen. Spendeer die tijd die je hebt dan goed inplaats van er over te gaan sikkeneuren. Dan ben je nog verder van huis


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.