• Veel van jullie herkennen dit vast, je opent je inbox en ziet dat iemand op je creatie heeft gereageerd. Er verschijnt een lach op je gezicht, want diegene gaf je positieve feedback, complimenteerde je creatie en moedigt je aan om verder te gaan.

    Zo'n klein dingetje kan mijn dag, en ik weet zeker ook die van een andere Quizletter, een stukje mooier maken!

    Ik merk de laatste tijd namelijk dat Quizlet een stuk negatiever is geworden dan het jaren geleden was. Dit vind ik jammer, want ik spendeer urenlang per dag op deze site.
    Daarom wil ik jullie graag vragen om positief te zijn naar een ander en naar zijn/haar creaties.

    X


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Dat is een goed streven. Ik kan er zelf ook echt zielsgelukkig van worden als iemand me complimenteert


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Dat is een goed streven. Ik kan er zelf ook echt zielsgelukkig van worden als iemand me complimenteert


    -

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 21:19 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Dat doe ik als ik het echt meen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    Dat doe ik als ik het echt meen c:

    Dit idd. Vaak reageer ik niet. Bij quizzen en polls wel met de uitslag/wat ik gekozen heb. En soms een berichtje met leuke *creatie*.
    Maar ik ga niet negatieve reacties geven.

    Daimon schreef:
    Dat doe ik als ik het echt meen c:


    Nee dat snap ik!

    Maar ik hoop juist met dit topic te bereiken dat mensen het lezen en denken van 'Ik vind eigenlijk best veel dingen leuk en neem niet de tijd om te reageren, laat ik dat eens doen' / voor mensen die gewoon negatief zijn en dat beter kunnen stoppen :')


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wordt altijd zo gelukkig van zulke lieve reacties c:
    Zelf probeer ik het dan ook zoveel mogelijk (en oprecht) te doen bij anderen n.n .


    soul made of stardust and chaos.

    Middernacht schreef:
    (...)

    Nee dat snap ik!

    Maar ik hoop juist met dit topic te bereiken dat mensen het lezen en denken van 'Ik vind eigenlijk best veel dingen leuk en neem niet de tijd om te reageren, laat ik dat eens doen' / voor mensen die gewoon negatief zijn en dat beter kunnen stoppen :')

    Er zit natuurlijk een verschil in opbouwend kritiek en negatief kritiek, maar ik snap wel wat je bedoeld c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar momenteel heb ik de tijd niet om creaties te lezen/doen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn hart fladderd altijd even na een lief complimentje en na een rotdag, is dat ook iets dat de zon weer voor mij laat schijnen! Wetend hoe dat voelt, ben ik zeker niet van plan iemands dag te verpesten met iets negatiefs. Opbouwende feedback, oke, maar waar een wolkje is moeten twee zonnetjes zijn! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Een fijne oproep. :)
    Ik vind het ook altijd fijn als iemand een complimentje heeft achtergelaten bij een creatie van me. Omdat ik het zo waardeer, bedank ik die persoon dan ook. ^^ Zelf zet ik een complimentje bij creaties waar echt moeite in is gestoken of origineel is. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Een fijne oproep. :)
    Ik vind het ook altijd fijn als iemand een complimentje heeft achtergelaten bij een creatie van me. Omdat ik het zo waardeer, bedank ik die persoon dan ook. ^^ Zelf zet ik een complimentje bij creaties waar echt moeite in is gestoken of origineel is. ^^


    Dit doe ik ook vaak. Zeker met een bedankje laat je diegene weten dat positieve reacties op de prijs gesteld worden, dat is voor hen ook weer fijn om te weten ;-)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    (...)

    Dit doe ik ook vaak. Zeker met een bedankje laat je diegene weten dat positieve reacties op de prijs gesteld worden, dat is voor hen ook weer fijn om te weten ;-)

    Dat is waar! Er is bij mij zelfs een vriendschap ontstaan met iemand doordat ik haar reactie bedankte, haha!


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kan me hier absoluut in vinden. Als ik een lief berichtje lees dan kan dat echt mijn dag maken en dan zit ik echt met een belachelijk grote lach achter mijn laptop. (bloos) Overigens hoef ik niet alleen maar een veer in mijn kont gestoken te krijgen, want met opbouwende kritiek ben ik al even blij. Het doet me gewoon goed om te weten dat mensen het gelezen hebben en dat ze de moeite willen nemen om te zeggen wat ze ervan vonden, zodat ik ofwel weet dat ik op de goede weg ben, ofwel weet wat ik de volgende keer kan verbeteren.

    Zelf probeer ik het ook zeker te doen, maar het wil er ook wel eens bij inschieten. Dat is jammer, want er valt altijd wel iets positiefs te zeggen en ik weet zelf hoe erg een klein berichtje kan motiveren.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik kan me hier absoluut in vinden. Als ik een lief berichtje lees dan kan dat echt mijn dag maken en dan zit ik echt met een belachelijk grote lach achter mijn laptop. (bloos) Overigens hoef ik niet alleen maar een veer in mijn kont gestoken te krijgen, want met opbouwende kritiek ben ik al even blij. Het doet me gewoon goed om te weten dat mensen het gelezen hebben en dat ze de moeite willen nemen om te zeggen wat ze ervan vonden, zodat ik ofwel weet dat ik op de goede weg ben, ofwel weet wat ik de volgende keer kan verbeteren.

    Zelf probeer ik het ook zeker te doen, maar het wil er ook wel eens bij inschieten. Dat is jammer, want er valt altijd wel iets positiefs te zeggen en ik weet zelf hoe erg een klein berichtje kan motiveren.




    Jaa, hier herken ik mezelf ook in.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...