• Ik wilde zojuist iets in de spotlight zetten, en heb 20 credits.
    Maar toen kreeg ik als melding dat ik te weinig credits heb.
    Maar zover ik weet is de prijs voor een spotlight niet opeens boven de 20 credits, en waarom staat de spotlight alweer vast, nu bij de story van douleur?
    En zijn er meer mensen met dit probleem of ligt het alleen aan mijn pc of quizlet? :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    take risks

    Tja, de spotlight heeft kuren op dit moment. We zullen moeten wachten totdat Rutger het kan oplossen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Douleur heeft geluk. :Y)
    Hopelijk wordt het snel opgelost! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Douleur heeft geluk. :Y)
    Hopelijk wordt het snel opgelost! (:


    Ik wilde net reageren dat ik ontzettend veel geluk heb, haha. Iedereen is verplicht om de hele tijd naar mijn story te kijken.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dat is al gemeld denk ik. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb net jouw topic in het juiste subforum gezet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit gebeurde laatst ook al, toen had ik ook al een topic gemaakt. Toen stond er helemaal geen titel.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Scandal schreef:
    Ik heb net jouw topic in het juiste subforum gezet. =)

    Oh, oeps in de verkeerde gezet :')


    take risks

    Standal schreef:
    Dit gebeurde laatst ook al, toen had ik ook al een topic gemaakt. Toen stond er helemaal geen titel.


    Jaa , dat had ik gezien alleen ik er kwamen dus rare meldingen over de credits en dat vroeg ik me af :')


    take risks

    Als het je terug zou lukken, wil je dan iets laten weten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De spotlight heeft een tijdje wat kuren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    By the way. Spotlight doet in het de mobiele versie!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij mij werkt hij weer uitstekend sinds vandaag! ^^


    I wanna be a wizard!

    Hij werkt inderdaad weer! *O* Er zouden nog een aantal dingen moeten opgelost zijn, ik zal zo eens op zoek gaan!

    Edit: Ook de informatie als je over de naam van een persoon hoovert op het forum werkt weer! (anonymous stalking united)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 11:34 ]


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Hij werkt inderdaad weer! *O* Er zouden nog een aantal dingen moeten opgelost zijn, ik zal zo eens op zoek gaan!

    Edit: Ook de informatie als je over de naam van een persoon hoovert op het forum werkt weer! (anonymous stalking united)


    Wow, ik wist al niet meer dat dat bestond :')
    Leuk!


    I wanna be a wizard!

    Lindemann schreef:
    Hij werkt inderdaad weer! *O* Er zouden nog een aantal dingen moeten opgelost zijn, ik zal zo eens op zoek gaan!

    Edit: Ook de informatie als je over de naam van een persoon hoovert op het forum werkt weer! (anonymous stalking united)

    Nice!! Super dat het weer werkt (;


    “To live will be an awfully big adventure.”