• Laatste tijd zit het allemaal niet zo mee, dus vandaag zou ik met m'n moeder en m'n oma eens lekker gaan shoppen in Alkmaar. Daar kan je best leuk winkelen, zeg!
    Afgelopen dinsdag was ik in een muziekwinkel in Utrecht met een teleurstellende collectie aan basgitaren (ik speel basgitaar). Al enige tijd was opzoek naar een nieuwe bas, want de mijne is echt aan vervanging toe. Arm ding. En tuurlijk heb je een budget, want instrumenten zijn niet heel goedkoop. Dus ik daar wat basgitaren uitproberen die ik in mijn handen gedrukt kreeg, wat goedkope Squiers, spelen opzich best wel lekker. Maargoed, ik had mijn dag toen niet zo, het uitproberen lukte niet zo. Maar stiekem was ik wel verliefd geworden op eentje die ik niet uit kon proberen en bij die winkel ook redelijk buiten het budget viel.
    Ik teleurgesteld naar huis. Op het internet zoeken en zoeken naar die specifieke basgitaar. Ze hadden 'm ook al niet in de muziekwinkel waar ik al heel lang naartoe ga, want daar handelen ze niet in het merk Gibson en Epiphone.
    Máár, toen vond ik 'm op een site van een muziekwinkel die in Amsterdam en Alkmaar zit. Ik snel die gitaar reserveren om uit te proberen. En vandaag kon ik 'm dan eindelijk uitproberen.
    Er was me verteld dat deze bas erg lomp en zwaar is, maar dat is dus helemaal niet zo! Sowieso dat deze nieuwe minder zwaar is dan mijn huidige. Dat is pas een lomp ding, zeg.
    Dus, na een beetje spelen in die winkel, nam ik 'm mee. En ik ben er zó blij mee!

    En dit is 'm dan. Heerlijk ding.



    Aangezien ik aankomende vrijdag jarig ben, yay, heb ik ook nog een heel leuk Guns 'n Roses T-shirt gekregen van mijn oma! Zo lief!

    Dit maakte mij vandaag heel blij, en vond ik dus best leuk om te delen!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ah wat een toffe gitaar! Ik kan zelf geen gitaar oid spelen, maar ik wordt altijd verliefd op die dingen en dan wens ik dat ik het wel zou kunnen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ah wat een toffe gitaar! Ik kan zelf geen gitaar oid spelen, maar ik wordt altijd verliefd op die dingen en dan wens ik dat ik het wel zou kunnen haha

    Haha, ja dat heb ik ook altijd bij de dingen die ik niet kan!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wow wat een gave basgitaar zeg!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wauw wat gaaf^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mooie bas Thirza! ; )
    heb je toevallig de zelfde guns n roses shirt als mij gehad? haha
    - weet niet of je mij nog herken.


    x


    I just come to read

    Oeh, wat een mooitje! Van de Spanjaard?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mooi!


    26 - 02 - '16

    Ik ben verliefd denk ik. Mag ik trouwen?

    En trouwens, gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 22:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Ik ben verliefd denk ik. Mag ik trouwen?

    En trouwens, gefeliciteerd!

    Wanneer is de trouwerij? :Y)
    En dankjewel!

    Wiarda schreef:
    Oeh, wat een mooitje! Van de Spanjaard?

    Van de Spanjaard? Wat bedoel je? (krul)

    einstakt schreef:
    Mooie bas Thirza! ; )
    heb je toevallig de zelfde guns n roses shirt als mij gehad? haha
    - weet niet of je mij nog herken.


    x

    Geen idee, aangezien deze gewoon heel casual van de America Today komt!
    Weet niet zeker, maar je manier van schrijven komt me heel bekend voor! (krul)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 22:59 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Geen idee, aangezien deze gewoon heel casual van de America Today komt!
    Weet niet zeker, maar je manier van schrijven komt me heel bekend voor! (krul)


    Nieske jonguh,
    volgens mij had ik zelfs je nummer nog in mijn mobiel staan!
    hoe gaat het met je? (anders gb maar of iets mits ja zin hebt!)


    I just come to read

    Oh, nee, ik nam gewoon aan dat dat was waar je hem vandaan had, want de Spanjaard is de "grootste" muziekinstrumentenhandelaar in Alkmaar, maar ik realiseerde me echt net na die reactie dat hij dus ook alleen maar in Alkmaar is gevestigd. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    einstakt schreef:
    (...)

    Nieske jonguh,
    volgens mij had ik zelfs je nummer nog in mijn mobiel staan!
    hoe gaat het met je? (anders gb maar of iets mits ja zin hebt!)

    Ja dacht ik al!
    Oh? App dan maar! GB gesprekken lukken bij mij niet zo goed. (krul)

    Wiarda schreef:
    Oh, nee, ik nam gewoon aan dat dat was waar je hem vandaan had, want de Spanjaard is de "grootste" muziekinstrumentenhandelaar in Alkmaar, maar ik realiseerde me echt net na die reactie dat hij dus ook alleen maar in Alkmaar is gevestigd. x)

    Oooh, ehm, wacht, volgens mij ben ik daar vandaag nog binnen geweest! Een oud winkeltje met twee verdiepingen? Op de begane grond alleen maar bladmuziek en akoestische gitaren? Daar zocht ik nog naar een tas voor m'n nieuwe bas, want die hadden ze elders niet meer. Schattig winkeltje!
    Maar deze heb ik bij Dijkman Muziek vandaan, wat een hemelse winkel!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 23:08 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Wanneer is de trouwerij? :Y)
    En dankjewel!

    Mag ik misschien eerst de huwelijksnacht? Het is zo prachtig!


    Don't walk. Run, you sheep, run.