• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT. Reyna zoekt relaties c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Yesh. Ik zoek nog relaties voor Michael. Vooral populaire mensen waar Michael zo goed als ruzie mee heeft, omdat ze hem hebben laten vallen na dat incident. Is er ook iemand die het leuk zou vinden als Michael zijn personage geprobeerd heeft te kussen op dat feest? Ik ben namelijk altijd wel in voor een ongemakkelijke relatie :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    MT.
    Jule staat ook nog open voor alle soorten van relaties.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik zoek voor Casey een frenemy, voor Jen een beste vriend (mannelijk). Verder sta ik open voor van alles.
    Casey is hyperintelligent, dus eventueel iemand die ze bijschoolt o.i.d.

    Tevens is Jen denk ik biseksueel dus misschien is het leuk dat ze op een meisje crusht?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 20:03 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT. Stuur me gerust jullie suggesties voor relaties met Romy, ik kan Julie personages later pas bekijken want ik ben op pinkpop, en ik moet haar extra's nog afmaken. Wat vooral zoek voor haar is:
    - Een beste vriend of vriendin
    - Een ex
    - Iemand die ze totaal niet uit kan staan
    - Iemand die ze wel ziet zitten stiekem *wbw*

    So, hit me with your best shot haha


    tya

    Childs schreef:
    Ik zoek voor Casey een frenemy, voor Jen een beste vriend (mannelijk). Verder sta ik open voor van alles.
    Casey is hyperintelligent, dus eventueel iemand die ze bijschoolt o.i.d.

    Tevens is Jen denk ik biseksueel dus misschien is het leuk dat ze op een meisje crusht?

    Casey mag Reyna wel bijscholen op het gebied van extra Engels en natuurkunde c:

    Reyna is ook biseksueel, dus Jen kan best een crush op haar hebben, als je dat zou willen.

    @Hierboven, ik zal Romy zo even doorlezen, Rey staat in ieder geval open ^^

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 20:05 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    MT, ook Harper zoekt nog relaties


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    MT. Stuur me gerust jullie suggesties voor relaties met Romy, ik kan Julie personages later pas bekijken want ik ben op pinkpop, en ik moet haar extra's nog afmaken. Wat vooral zoek voor haar is:
    - Een beste vriend of vriendin
    - Een ex
    - Iemand die ze totaal niet uit kan staan
    - Iemand die ze wel ziet zitten stiekem *wbw*

    So, hit me with your best shot haha


    Aan de ene kant zouden Romy en Michael een hekel aan elkaar kunnen hebben, gezien een deel van de populaire groep Michael heeft laten vallen. Aan de andere kant zouden ze wel weer "bevriend" kunnen zijn, want Michael is verzot op Italië en de Italiaanse cultuur c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Childs schreef:
    Ik zoek voor Casey een frenemy, voor Jen een beste vriend (mannelijk). Verder sta ik open voor van alles.
    Casey is hyperintelligent, dus eventueel iemand die ze bijschoolt o.i.d.

    Tevens is Jen denk ik biseksueel dus misschien is het leuk dat ze op een meisje crusht?


    Jen en Michael zijn beiden onpopulair & ze zitten bij een schoolband, dus misschien dat ze wel eens met elkaar optrekken o.i.d?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    _AnneFleur_ schreef:
    MT, ook Harper zoekt nog relaties


    Michael is ook bevriend geweest met Jule, dus misschien dat ze elkaar via haar wel kennen?


    - Michael staat btw ergens halverwege pag. 3

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 20:14 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Michael is ook bevriend geweest met Jule, dus misschien dat ze elkaar via haar wel kennen?


    - Michael staat btw ergens halverwege pag. 3


    Ja dat kan wel, maar hoe ga je dat opschrijven? (':


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Ja dat kan wel, maar hoe ga je dat opschrijven? (':


    Ik denk iets als; ze kennen elkaar via Jule, maar dit is slechts oppervlakkig.
    Tenzij jij iets anders voor ogen hebt, natuurlijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Ik denk iets als; ze kennen elkaar via Jule, maar dit is slechts oppervlakkig.
    Tenzij jij iets anders voor ogen hebt, natuurlijk.


    Ik vind het prima, ik zet het erbij!


    chaos makes the muse

    Ik zoek voor Rey iemand die ze alsware onder haar vleugel kan nemen :') who volunteers?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Casey mag Reyna wel bijscholen op het gebied van extra Engels en natuurkunde c:

    Reyna is ook biseksueel, dus Jen kan best een crush op haar hebben, als je dat zou willen.


    @Hierboven, ik zal Romy zo even doorlezen, Rey staat in ieder geval open ^^


    Ik ship het


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted