• Al een heel aantal jaren kijk ik online series, zoals op primewire.ag en ik heb wel meegekregen dat regeringen regels strenger hebben gemaakt, maar nu ineens kreeg ik deze melding op primewire. Mijn vraag is nu, kan ik inderdaad bestraft worden voor het kijken van tv series (zowel in Belgie als Nederland)?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Er zijn verschillende manieren. Zo kan je de dns code veranderen, maar ik lees steeds vaker dat netflix dit tegen probeert te gaan. Zelf heb ik Hola gedownload. hiermee kan je netflix vertellen dat je, je in een ander land begeeft. Maar dit is eigenlijk al een hele tijd geleden en ik weet niet of dit nog werkt. je kan het iig proberen.
    je kan op youtube ''How to get American netflix anywhere (very simple)'' opzoeken. -Sorry mijn coputer weigert youtube te openen, dus ik kan geen url plaatsen-
    Maar dit een een tutorial met hoe je het precies instelt.


    Ooeeh, thanks (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hey, als je Netflix Amerikaans wilt maken, moet je gewoon naar deze pagina gaan:
    https://www.netflix.com/LanguagePreferences
    en op English klikken.


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    Hey, als je Netflix Amerikaans wilt maken, moet je gewoon naar deze pagina gaan:
    https://www.netflix.com/LanguagePreferences
    en op English klikken.

    Dan verander je alleen je taal. Daar dan heb je nog steeds het Nederlandse assortiment.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 16:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Dan verander je alleen je taal. Daar dan heb je nog steeds het Nederlandse assortiment.


    Nee, er staat boven: 'Sommige series/films zijn enkel beschikbaar in bepaalde talen.'
    + ik heb veel vrienden die hun taal op Nederlands hebben staan en die hebben veeel minder films/series.


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    Nee, er staat boven: 'Sommige series/films zijn enkel beschikbaar in bepaalde talen.'
    + ik heb veel vrienden die hun taal op Nederlands hebben staan en die hebben veeel minder films/series.

    Talen ja. Niet landen...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Talen ja. Niet landen...


    Nonetheless, voor mij werkt het.


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    Nonetheless, voor mij werkt het.

    Talen heeft te maken met nederlande ondertiteling of Nederland gesproken. Natuurlijk veranderen er dan dingen als je de taal ergens anders op zet. Maar dit is totaal
    Iets anders als dat je echt vanaf de americanse Netflix kijkt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    All TV shows and movies are not available in all languages.


    Heaven is a place that we all have

    Zoals ik al zei, languages is iets anders dan landen. Maar ik heb hier verder geen zin meer in.. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Zoals ik al zei, languages is iets anders dan landen. Maar ik heb hier verder geen zin meer in.. :3


    haha me neither :'D


    Heaven is a place that we all have

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Eh, hoe zet je dat seeden uit? :')


    Nadat je download klaar is, zie je hem meestal nog in de lijst staan. Ik heb op deze computer geen uTorrent oid dus ik heb eventjes een screenshot van internet gehaald om het verschil te laten zien tussen een gestopte download en eentje die blijft seeden (klik voor groter plaatje):



    Simpelweg de download aanklikken en op de stopknop drukken, zou het meestal moeten stoppen :p
    Voor toekomstige downloads kun je hem ook automatisch stopzetten door dit vakje aan te vinken en het cijfer te veranderen naar 0



    Edit: plaatjes klikbaar gemaakt omdat ze zo klein zijn :')

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 18:34 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Nadat je download klaar is, zie je hem meestal nog in de lijst staan. Ik heb op deze computer geen uTorrent oid dus ik heb eventjes een screenshot van internet gehaald om het verschil te laten zien tussen een gestopte download en eentje die blijft seeden (klik voor groter plaatje):



    Simpelweg de download aanklikken en op de stopknop drukken, zou het meestal moeten stoppen :p
    Voor toekomstige downloads kun je hem ook automatisch stopzetten door dit vakje aan te vinken en het cijfer te veranderen naar 0



    Edit: plaatjes klikbaar gemaakt omdat ze zo klein zijn :')

    Thanks! Heeft gewerkt ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso