• Lieve mede Q'ers,

    sinds kort ben ik weer terug op Quizlet en ik wilde heel graag weer aan de slag met iets creatiefs. Nu ben ik wel een beetje uit mijn fan- fiction periode, maar had ik nog niet echt inspiratie voor een nieuw verhaal.
    Tot ik plots een idee had, en nu vraag ik me af of hier interesse voor is en of er mensen bereid zijn me te helpen. Het idee zit in mijn hoofd maar ik weet nog niet helemaal hoe ik het vorm wil geven, of dit via een story, topic, blog of iets dergelijkse gaat lopen. Het idee is als volgt:

    Om een soort lifestyle iets te creëeren. Ik studeer gezondheidswetenschappen en heb heel geleerd dat misschien voor zich spreekt, maar lang niet iedereen weet. Het idee is om een laagdrempelig platform te maken rondom een gezonde levensstijl. Dus bijvoorbeeld columns, recepten (!) nieuwsberichten over gezondheid, tips over sporten, motivatie, wat wel en niet te doen als iemand op dieet wil. En dan echt rondom wat ik dan aan bod heb zien komen en waar ik heel erg in geïnteresseerd ben. Ik kan dit natuurlijk niet alleen, want ik ben een eerstejaars en ken echt alleen de basis van de basis, want er is zo enorm veel over te vertellen, maar het idee is er wel.

    Dus ik heb 2 vragen. Wie zou dit oprecht een leuk idee vinden? En wie is eventueel bereid mij te helpen?

    Mocht je me willen helpen, zou ik graag het volgende willen weten, aangezien wel echt iets neer wil zetten dat iets toe gaat voegen, en iets met een beetje kwaliteit.

    Wat is je naam?
    Hoe oud ben je?
    En heb je enige kennis over gezondheid (dit mag heel breed zijn) en waarin ben je het meeste in geïnteresseerd?

    Liefs,

    Anouk

    PS. Sorry als het nog een beetje vaag is, maar het idee staat echt nog in de kinderschoenen en ik heb echt hulp nodig met de uitwerking!


    Miep

    Jaa, dit is zo'n goed idee! Ik wil graag helpen. ;3

    Wat is je naam? Nikki
    Hoe oud ben je? 23
    En heb je enige kennis over gezondheid (dit mag heel breed zijn) en waarin ben je het meeste in geïnteresseerd? Ik heb een opleiding tot apothekers-assistente gevolgd waarbij ik veel over het lichaam en ziektes geleerd heb. Daarnaast ben ik enorm geïnteresseerd in alle feiten rondom gezond eten en afvallen. Het ontkrachten van de bekende fabels vind ik ook leuk, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik vond het al leuk, wist je. En zoals gezegd mag je altijd bij mij aankloppen voor vragen bij mijn vriend, want hij is tweedejaars (bijna derdejaars) levensmiddelentechnoloog. ^^
    Ik kan je alleen niet echt actief helpen, heb het zelf een beetje druk met andere dingen. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    Ik vond het al leuk, wist je. En zoals gezegd mag je altijd bij mij aankloppen voor vragen bij mijn vriend, want hij is tweedejaars (bijna derdejaars) levensmiddelentechnoloog. ^^
    Ik kan je alleen niet echt actief helpen, heb het zelf een beetje druk met andere dingen. (;


    Dat is wel supergaaf.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jaa, dit is zo'n goed idee! Ik wil graag helpen. ;3

    Wat is je naam? Nikki
    Hoe oud ben je? 23
    En heb je enige kennis over gezondheid (dit mag heel breed zijn) en waarin ben je het meeste in geïnteresseerd? Ik heb een opleiding tot apothekers-assistente gevolgd waarbij ik veel over het lichaam en ziektes geleerd heb. Daarnaast ben ik enorm geïnteresseerd in alle feiten rondom gezond eten en afvallen. Het ontkrachten van de bekende fabels vind ik ook leuk, haha.


    Ik denk dat ik jouw hulp heel goed kan gebruiken Nikki! En Sofie, dank je wel! Super lief (:


    Miep

    Dit is zó een goed idee! You might save my life!
    Helpen kan ik niet vrees ik, omdat ik gewoon er niets van af weet, of nauwelijks wat in ieder geval ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zou wel willen proberen te helpen maar je hebt niet veel aan me.

    Wat is je naam?
    Wolfram

    Hoe oud ben je?
    15

    En heb je enige kennis over gezondheid (dit mag heel breed zijn) en waarin ben je het meeste in geïnteresseerd?
    Ik doe zorg in de derde (KBL) en het enige wat mij echt interesseert is koken en dieren verzorging.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 17:12 ]

    Klinkt supertof! Aan mij heb je niet heel veel, maar ik zal 't met plezier lezen als het er is!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het een leuk idee en zou het zeker willen lezen, maar weet niet zeker of je veel aan mij zou hebben.

    Wat is je naam? Esther
    Hoe oud ben je? 19
    En heb je enige kennis over gezondheid (dit mag heel breed zijn) en waarin ben je het meeste in geïnteresseerd? Ik heb zelf coeliakie, dus houd me al veel bezig met glutenvrij eten. Daarnaast ga ik hopelijk in september starten met de studie farmacie, dus ik heb ook wel een grote interesse voor het menselijk lichaam en ziektes.

    Wat is je naam? Sarita
    Hoe oud ben je? 18
    En heb je enige kennis over gezondheid (dit mag heel breed zijn) en waarin ben je het meeste in geïnteresseerd?
    Ik doe op dit moment een de opleiding Wellness&Lifestyle. Mijn hele opleiding gaat er in principe over om mensen een gezonde levensstijl aan te bieden met als hoofdpunten: (sport) voeding, sport, coaching en (sport)massage. In het eerste jaar van deze opleiding heb ik ook een les gehad over kruiden en de werking ervan.


    "Ignite, my love. Ignite."