• Lieve mede Q'ers,

    sinds kort ben ik weer terug op Quizlet en ik wilde heel graag weer aan de slag met iets creatiefs. Nu ben ik wel een beetje uit mijn fan- fiction periode, maar had ik nog niet echt inspiratie voor een nieuw verhaal.
    Tot ik plots een idee had, en nu vraag ik me af of hier interesse voor is en of er mensen bereid zijn me te helpen. Het idee zit in mijn hoofd maar ik weet nog niet helemaal hoe ik het vorm wil geven, of dit via een story, topic, blog of iets dergelijkse gaat lopen. Het idee is als volgt:

    Om een soort lifestyle iets te creëeren. Ik studeer gezondheidswetenschappen en heb heel geleerd dat misschien voor zich spreekt, maar lang niet iedereen weet. Het idee is om een laagdrempelig platform te maken rondom een gezonde levensstijl. Dus bijvoorbeeld columns, recepten (!) nieuwsberichten over gezondheid, tips over sporten, motivatie, wat wel en niet te doen als iemand op dieet wil. En dan echt rondom wat ik dan aan bod heb zien komen en waar ik heel erg in geïnteresseerd ben. Ik kan dit natuurlijk niet alleen, want ik ben een eerstejaars en ken echt alleen de basis van de basis, want er is zo enorm veel over te vertellen, maar het idee is er wel.

    Dus ik heb 2 vragen. Wie zou dit oprecht een leuk idee vinden? En wie is eventueel bereid mij te helpen?

    Mocht je me willen helpen, zou ik graag het volgende willen weten, aangezien wel echt iets neer wil zetten dat iets toe gaat voegen, en iets met een beetje kwaliteit.

    Wat is je naam?
    Hoe oud ben je?
    En heb je enige kennis over gezondheid (dit mag heel breed zijn) en waarin ben je het meeste in geïnteresseerd?

    Liefs,

    Anouk

    PS. Sorry als het nog een beetje vaag is, maar het idee staat echt nog in de kinderschoenen en ik heb echt hulp nodig met de uitwerking!


    Miep

    Jaa, dit is zo'n goed idee! Ik wil graag helpen. ;3

    Wat is je naam? Nikki
    Hoe oud ben je? 23