• Dit was eigenlijk al een hele tijd
    geleden gebeurd, maar ik ben glad vergeten er een topic over te maken, want ik was hier best wel trots op!

    Blijkbaar had ik met het schrijven van een recensie op de Bruna site onbewust meegedaan aan een wedstrijd. En ik heb daarmee dus mooi €25,- mee binnen gesleept! Dat betekend dat ik voor de zomervakantie dus nog een leuk vakantieboek kan kopen! Ik ben blij!!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 13:50 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wauw, proficiat! ^^


    I wanna be a wizard!

    Wat leuk! Gefeliciteerd! c: Al enig idee welk boek je wilt halen, of laat je jezelf verrassen? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, dat is super leuk! Bruna is zo'n geweldige winkel. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    GiIderoy_ schreef:
    Wat leuk! Gefeliciteerd! c: Al enig idee welk boek je wilt halen, of laat je jezelf verrassen? ^^


    Ik heb serieus nog geen idee. Ik dacht ik bewaar hem voor deel 3 van de Eragon serie, want die heb ik zelf nog niet thuis. Of een paar van de schrijfbilbiotheek. Maar verder had ik nog geen idee. Nog aanraders? ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh, dat is een leuke verrassing. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Supertof! Ik heb gisteren een VIP card voor de New York Pizza gewonnen haha, dan krijg je 25% korting op elke bestelling.

    Nu wil ik trouwens wel je recensie lezen, hehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoe leuk!!! Een fijne verrassing dat ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Derks schreef:
    Supertof! Ik heb gisteren een VIP card voor de New York Pizza gewonnen haha, dan krijg je 25% korting op elke bestelling.

    Nu wil ik trouwens wel je recensie lezen, hehe


    Blond dat ik ben vergeet ik vervolgens helemaal op dit topic te kijken haha. Het was een recensie voor het boek van onze eigen Natas, toeval mag er wezen haha ^^
    Ik kijk even of ik een link kan vinden!

    Jeej! Gevonden haha
    Luotisade is een spannend boek, waarin de hoofdpersonages je meenemen op een reis door De Verdoemenis; een oord beschreven naar zijn naam. Het boek is zeker niet moeilijk in te komen en eigenlijk na de eerste zin wordt je al in het verhaal gezogen. Ik heb het zeker de eerste paar uren niet kunnen neerleggen. Het is erg leuk om te lezen hoe twee groepen vreemdelingen zo plotseling bij elkaar komen en besluiten samen een gevaarlijke plek te betreden, dat kan op veel manieren uitpakken.

    Het verhaal heeft een juiste balans tussen spanning en rust, iets dat ik zelf erg fijn vind lezen. Op die manier blijf je aan de woorden gekluisterd zitten omdat je weet dat er elk moment iets kan gebeuren. En over die spanning gesproken! Ik ging er haast sneller door lezen! Natascha weet zeker een duidelijk plaatje te tekenen en maakt dat je alles als een film door je hoofd ziet lopen.
    Een boek dat elke Fantasie-lover moet lezen! Dit is het zeker waard om een weekendje voor vrij te nemen. Ik kijk uit naar het volgende deel!


    Zelf vond ik hem niet echt speciaal ofzo haha maar goed, heb er toch wat moois mee naar binnen gesleept ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Echt een hele mooie recensie!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Supertof!


    Pretty is just a pretty word.

    Dat is vast erg vervelend als je daar achter komt en dan nog een boek voor de vakantie aan moet schaffen ook. ;)


    ©1998