• Omdat ik soms even geen zin heb om aan mijn serieuze verhalen te werken, heb ik nu "Super Sirius" gemaakt. Het zit vol humor, dat merk je in alle missies die Super Sirius zal moeten uitvoeren om de toverwereld te redden. Geniet en relax met deze "super serious" story! c;




    De wereld stort in voor Harry en de anderen wanneer Sirius geraakt wordt door een spreuk van Bellatrix en hij achter het rafelige gordijn verdwijnt. Maar het juichen van de dooddoeners houdt snel op wanneer Sirius aan de andere kant van het gordijn weer opduikt. Eerst lijkt alles weer zoals voordien, maar dan blijkt Sirius niet meer gewoon Sirius Zwarts te zijn - vanaf die dag heette hij...


    SUPER SIRIUS!
    (coole soundtrack op de achtergrond)


    x Komedie
    x Stand Alone
    x Copyrights naar J.K. Rowling
    x Start 14-06-'16



    I wanna be a wizard!

    Haha, dít vind ik nou nog eens een mooie versie van "nee Sirius is niet dood waar heb je het over hahaha". Erg creatief. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahaha genius *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Dit is veel te geweldig!:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Dankjewel iedereen, en het is volgens mij inderdaad eens iets anders. :')


    I wanna be a wizard!

    Square schreef:
    Haha, dít vind ik nou nog eens een mooie versie van "nee Sirius is niet dood waar heb je het over hahaha". Erg creatief. :Y)


    Haha, precies dit. :')


    -

    Proloog

    Een korte inleiding op het ontstaan van Super Sirius!


    I wanna be a wizard!

    Hahahahahaha geweldig!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Missie 1
    Super Sirius zijn allereerste missie! Wat zal dat geven?


    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 12:36 ]


    I wanna be a wizard!