• Hey Hoii Lieve Q.

    Ik heb mijn eigen Caviastalletje, tenminste dat ben ik aan het opzetten. Vandaag heb ik twee nieuwe Cavia's gekocht. Twee meisjes. Foto's staan hieronder. Ze hebben beide een stamboom, maar nog geen naam. Meestal is dat wel zo als ik een cavia koop, maar nu mag ik dus zelf een naam doorgeven die op hun stamboom komt te staan. Ik helemaal blij, want mijn Caviastalletje heeft een thema, sprookjes.
    De naam van mijn caviastal is Once upon a time. Het idee is om elke cavia die hier word geboren een sprookjesnaam krijgt, maar deze dames hebben ook nog geen naam, dus mogen zij ook een sprookjesnaam.
    Voor de scherpe kijkers, één van de cavia's heeft een rode vlek in de vorm van een Y. Nu leek het me leuk om haar daarom een naam met een Y te geven. Ik weet helaas geen naam uit een sprookje dat begint met een Y. Ik denk echter dat hier wel een paar mensen zijn die wel wat verstand hebben van sprookjes.
    Nu is mijn vraag. Willen jullie helpen met een naam te vinden die begint met een Y of een Y in de naam heeft en die uit een sprookje komt?
    Voor het andere meisje, met de rode neus, zoek ik ook nog een sprookjesnaam. Iemand een idee voor haar?
    Alvast bedankt :D

    Meisje met de Y vlek



    Meisje die ook een naam zoekt


    ~My Mind Is Free~

    Yasmine? c:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Je zou ook kunnen opteren voor Ysolde, een alternatieve spelling van Isolde uit de Middeleeuwse sage Tristan en Isolde


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Yasmine inderdaad, en misschien Roodkapje voor de andere? Of Ariel? c:
    Namen zijn niet m'n sterkste kant

    Maar, wat een dotjes zijn het toch c: Ze zien er zo fluffy uit haha!


    soul made of stardust and chaos.

    Sheen schreef:
    Yasmine? c:


    xO I feel stupid now. Dat ik daar niet aan gedacht heb, ofcourse ;D Thankss!


    ~My Mind Is Free~

    WlLD schreef:
    Yasmine inderdaad, en misschien Roodkapje voor de andere? Of Ariel? c:
    Namen zijn niet m'n sterkste kant

    Maar, wat een dotjes zijn het toch c: Ze zien er zo fluffy uit haha!


    Ja, ik zat ook aan roodkapje te denken, maar mijn struikelblok is dat ze ene rode neus heeft en geen rood hoofdje, haha. Het ras is Lunkarya. Dat is een pluizig ras, haha. Dit is een foto van mijn andere Cavia. Zo komen ze er ongeveer uit te zien.


    ~My Mind Is Free~

    Awww, wat een fluffy monstertjes. En zo klein nog. (bloos)

    Ik ben niet zo'n sprookjesexpert, maar ik hoop dat je voor die andere ook nog iets leuks vindt! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daveen schreef:
    (...)

    Ja, ik zat ook aan roodkapje te denken, maar mijn struikelblok is dat ze ene rode neus heeft en geen rood hoofdje, haha. Het ras is Lunkarya. Dat is een pluizig ras, haha. Dit is een foto van mijn andere Cavia. Zo komen ze er ongeveer uit te zien.



    N'aahw hoe lief!
    Hmm, ik weet niet of er een sprookjesfiguur is met een rode neus hahah :')


    soul made of stardust and chaos.

    Yara?


    26 - 02 - '16

    Rudolph.

    Oh shit dat is een jongens naam...

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 10:25 ]

    Wat vinden jullie van tinkerbell? Voor de witte met de rode neus?


    ~My Mind Is Free~

    Wolfram schreef:
    Rudolph.

    Oh shit dat is een jongens naam...


    Hahaha, dat was ook het eerste wat ik riep thuis! XD


    ~My Mind Is Free~

    Square schreef:
    Awww, wat een fluffy monstertjes. En zo klein nog. (bloos)

    Ik ben niet zo'n sprookjesexpert, maar ik hoop dat je voor die andere ook nog iets leuks vindt! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Daveen schreef:
    (...)

    Ja, ik zat ook aan roodkapje te denken, maar mijn struikelblok is dat ze ene rode neus heeft en geen rood hoofdje, haha. Het ras is Lunkarya. Dat is een pluizig ras, haha. Dit is een foto van mijn andere Cavia. Zo komen ze er ongeveer uit te zien.


    Snow (White) of sneeuwwitje misschien?


    Ex astris, sciencia

    Ik heb ook heel lang cavia's gehad. Zelfs een keer een albino (:
    Vroeger hadden we er telkens twee (even zelfs drie) maar deze is al oud en we hebben besloten deze nu even in haar eentje te laten. Ze heet Semmy en heeft bij ons thuis ook al eens een nestje gehad! Zij is zwart/wit, hun vader was helemaal wit (albino) maar toch waren de kleintjes bruin/zwart


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Aww, wat zijn ze pluuuiiziggg! (heart2)

    Daveen schreef:
    Wat vinden jullie van tinkerbell? Voor de witte met de rode neus?

    Tinkerbell is wel een mooie naam, ja. ^^


    Ik wil een tuin vol egels