• Oké, gott ik wil dit toch alleen even kwijt het valt niet op telossen toch maar oké, ik ben al best lang verlieft op een jongen en het leek zo dat ie ook op mij was. Hij noemde me cuteface vond me lief schattig en van alles als ik het koud had wou ik me opwarmen en ik heb heel vaak met hem geknuffeld maar nu is hij volgens mij toch verlieft op een ander meisje. Hij gaat met haar naar de film en hij wil weten waar ze woont enzo. Maar ik vind hem dus echt heel leuk en ik dacht vanwege alles wat ie zei dat ie mij ook leuk vond...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Welkom bij de club liefdesverdriet.

    Thanks S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm
    Jongens he!
    da is bij mij zo ook ^^
    Der zit een knappe jonge op de bus, en wij kome goe overeen xD^^ ik krijg der ook altijd knuffels van ^^ en sgattige gezichtjes trekke, en dan krijg ik zo te horen dat hij al een lief had!


    Your Butt is Mine!

    ik wil ook bij de club.. ik heb liefdes verdriet wntik heb de sint niet gesien vndaag :'(
    maar serieus ;; das naaie


    We can only learn to love by loving.

    Ja echt en nog het kuttigste is: Ik zie hem altijd op school dan zegt ie dat ik er leuk uit zie. Hij heeft hetzelfde pauze rooster dus hebben we tegelijk pauze we zijn vaak de zelfde tijd uit en hij woont 100 meter van me af!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    vertel hem gewoon wat je voelt =/
    Waarschijnlijk heb je te lang gewacht. Jongens zijn nooit echt geweldig geweest in het oppikken van signalen, maar als je het hem gewoon nú nog zegt is het nog niet voorbij, denk ik o;


    Mew <3

    Ja echt en nog het kuttigste is: Ik zie hem altijd op school dan zegt ie dat ik er leuk uit zie. Hij heeft hetzelfde pauze rooster dus hebben we tegelijk pauze we zijn vaak de zelfde tijd uit en hij woont 100 meter van me af!

    Ik kreeg er zelfs berichte van die ene jonge xD
    Je bent een prachtmeid enzoo! en dan denk ik wrm doe dieje da? dieje heeft een fxchinglief!


    Your Butt is Mine!

    Ja echt en nog het kuttigste is: Ik zie hem altijd op school dan zegt ie dat ik er leuk uit zie. Hij heeft hetzelfde pauze rooster dus hebben we tegelijk pauze we zijn vaak de zelfde tijd uit en hij woont 100 meter van me af!


    dude kom bij mij wonen in borne.. sie je hem nooit weer
    praat je ouders mr om xP twente is heel mooi xP en dan moet je nr twickel hengelo gaan xP nr de havo/vwo en dan kom je in HA1B en dan sit je in mijn klas en dan siek jou elke dag <3


    We can only learn to love by loving.

    Nou ik wou dat het zo was die jongen is namelijk zelf veel te verlegen! En hij is echt heel verlegen en nu ben ik met dat sorrt dingen nog erger! Ik ben dus nog meer verlegen dan hij ik durf dat echt niet :$ Ik heb gewoon me kans laten gaan...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alle jongens zijn zo >.< Zeggen ze dat je er leuk uitziet, doen ze aardig en dan neuken ze ff iemand anders >.<

    Alle jongens zijn zo >.< Zeggen ze dat je er leuk uitziet, doen ze aardig en dan neuken ze ff iemand anders >.<


    kath je bent egt te droog


    We can only learn to love by loving.

    @JustxPerfect

    Ja hij stuurt mij berichtjes op hyves met jij bent echt lief. Cute face. Ik vind je echt schattig en mooi! En alles! S:

    @Nicol

    Das een kei goed idee ik doe VWO Dus kom ik bij jouw in de klas dan dat is kei cool maar me ouders willen niet verhuizen =\


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    kath je bent egt te droog
    Maar ik meen het =|

    @FerSureKathy

    Je hebt gelijk dit is bij mij nu al zo'n 5x gebeurt maar toch voor die andere voelde ik niet echt iets maar voor hem wel n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @JustxPerfect

    Ja hij stuurt mij berichtjes op hyves met jij bent echt lief. Cute face. Ik vind je echt schattig en mooi! En alles! S:

    @Nicol

    Das een kei goed idee ik doe VWO Dus kom ik bij jouw in de klas dan dat is kei cool maar me ouders willen niet verhuizen =\


    dwing se dan gwoon

    @Kath
    maar tog is het droog n_n


    We can only learn to love by loving.