• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HAHAHA yeah right. Wie begint er nou :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oh god, al deze steken onder het water.
    stop met harpoenen gooien in rivieren


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil die stomme griet van school echt even vastbinden aan een blok beton en in de Atlantische Oceaan smijten. Oh ja, voor de mensen die denken dat ik steken onderwater geef, nee, mijn hart luchten gaat niet over Quizlet alleen (cat)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:02 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo trots op Mitchell. ;3 Nu moet ik zelf nog eens minder falen.


    Your make-up is terrible

    Iracebeth schreef:
    Ik wil die stomme griet van school echt even vastbinden aan een blok beton en in de Atlantische Oceaan smijten. Oh ja, voor de mensen die denken dat ik steken onderwater geef, nee, mijn hart luchten gaat niet over Quizlet alleen (cat)


    Die van mij niet. c: Was algemeen bedoeld.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    Die van mij niet. c: Was algemeen bedoeld.


    Gelukkig :3
    Man, ik wou dat verwijderen van Facebook ook verwijderen uit leven betekende, met uitzonderingen daargelaten natuurlijk.


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Gelukkig :3
    Man, ik wou dat verwijderen van Facebook ook verwijderen uit leven betekende, met uitzonderingen daargelaten natuurlijk.


    Ik wou dat je mensen kon verwijderen.
    Oh voor mensen zich aangesproken voelen. Dit gaat over stage (;

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *als je tijdens het studeren usernames vindt
    **vreetbui
    ***naar je cursus kijken en zeggen: 'Dat komt toch niet op het examen.'
    ****wtf-momentje

    ppl who are confused:
    dit is wat ik doe tijdens het studeren

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:11 ]


    Heaven is a place that we all have

    Dat moment waarop ik per ongeluk de drinkbekerhouder van mijn laptop openklap en hij weer een kwartier lang stervende olifantengeluiden maakt terwijl hij die schok probeert te verwerken. Sssst, baby, je stelt je aan. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat moment waarop ik per ongeluk de drinkbekerhouder van mijn laptop openklap en hij weer een kwartier lang stervende olifantengeluiden maakt terwijl hij die schok probeert te verwerken. Sssst, baby, je stelt je aan. (cat)


    herkenbaar


    i put the fun in funeral

    Stop met overal op de reageren. Het is irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jip dit heet geen foreshadowing meer dit heet de lezer gewoon een heads up geven van hallo ja dit gaat gebeuren en waar de fuck is je subtiliteit gebleven


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat doe je zelf?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom duurt het wachten op leuke dingen altijd zo lang?


    What would Emma do?

    Dat was echt een rare film, maar zo goed in elkaar gezet! Die ga ik zeker vaker bekijken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.