• L E T      T H E      H U N T      B E G I N

    Danbury, Connecticut. Een stad waarin zo'n 80,000 mensen wijdverspreid leven. Een plek met veel bossen en mooi gelegen aan een meer. Een stad met een eigen ziekenhuis en highschool. Maar ook een stad die een baken lijkt te zijn voor het bovennatuurlijke. Al decennia lang wonen hier vampiers, weerwolven, heksen en andere wezens tussen de mensen. Soms vreedzaam, soms met hun eigen vete's en ruzies. Alles veranderd echter als een groep jagers ook naar Danbury komt, want ook voor hen is het niet onopgemerkt gegaan dat er hier zoveel bovennatuurlijks afspeelt. Blijft de vrede in Danbury voortbestaan, of loopt dit helemaal fout?


    Your make-up is terrible

    MT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mtt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als iemand enige relatie wil met Maggie, let me know. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt!


    Stenenlikker

    MT (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Op zoek naar een uiterlijk voor Blaise, zucht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ook voor mijn jager. 8D
    Ik zoek iemand met een klassiek uiterlijk zoals Gwen Stefani en Scarlett Johansson met witblond haar in krullen.


    Your make-up is terrible

    En ik gewoon iemand die een bastard uitstraling heeft. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MT


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Nerwen schreef:
    En ik gewoon iemand die een bastard uitstraling heeft. :'D

    Maia, misschien even op internet acteurs opzoeken onder een bepaalde leeftijd, vaak krijg je dan alle acteurs van deze tijd, dus er zit van alles tussen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben echt overly excited voor deze rpg T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Trikru schreef:
    (...)
    Maia, misschien even op internet acteurs opzoeken onder een bepaalde leeftijd, vaak krijg je dan alle acteurs van deze tijd, dus er zit van alles tussen c:

    Daar heb ik geen zin in. :x Ik weet al hoe dat gaat aflopen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 16:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica is af. ;3 Ze staat open voor relaties.


    Your make-up is terrible