• Want mijn profielfoto doet niet wat ik wil. Heb ik eentje gevonden die me geschikt lijkt, is het geen jpg.
    Is het wel een jpg, dan is hij te groot. En als hij niet te groot is, werkt hij gewoon niet, net zoals de pf die ik nu heb.
    Ik word er echt pislink van :')
    Kent er nog iemand deze struggles?

    Ik ben echt bekend met deze struggle want ik heb dit plaatje al zolang ik op deze site zit. Oeps


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kan je plaatje jpg maken via paint, dan doe je gewoon opslaan als jpg afbeelding. (:
    Zo kan je ze ook vierkant maken, dat ze precies passen hier.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Burritho schreef:
    Ik ben echt bekend met deze struggle want ik heb dit plaatje al zolang ik op deze site zit. Oeps


    Same here.

    Als een afbeelding te groot is kan je hem gewoon in Paint verkleinen (:


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben niet bekend met deze struggle, eigenlijk. Gewoon met paint verkleinen en opslaan, haha (;


    26 - 02 - '16

    Ik had dat enkele dagen geleden ook, erg vervelend :')
    Bij mij is het opgelost geraakt omdat ik het eerst via mijn iPad deed. Maar dan probeerde ik het op mijn computer en dan werkte het wel.


    I wanna be a wizard!

    Reist schreef:
    Je kan je plaatje jpg maken via paint, dan doe je gewoon opslaan als jpg afbeelding. (:
    Zo kan je ze ook vierkant maken, dat ze precies passen hier.


    Dit wilde ik net zeggen ^^

    Ik ben er ook niet bekend mee, maar als het goed is kun je hem - in de map waar je hem opgeslagen hebt staan - omzetten naar JPG. Volgens mij zelfs tijdens het opslaan ook.
    Verkleinen doe ik altijd via Windows foto bewerken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik doe het via mijn mobiel :/

    Aurea schreef:
    Ik doe het via mijn mobiel :/


    Dat kan je beter niet doen, want dan doen ze het negen van de tien keer inderdaad niet :x


    26 - 02 - '16