• ziedetitel ;]
    ik;
    van me pap; wel cool. hij is niet streng ^^ maar als hij boos is is ie goed boos.. en hij heeft geen smaak qua kleding ;D
    van me mam; soms is ze wel cool. soms streng x'D en ze kan soms wel een spelbreker zijn >,< maar ik krijg wel meer kleren van haar want ze heeft meer smaak als mijn vader [a]
    jij?
    xóx


    when words fail, music speaks.

    Mijn pa: Hijs coowl en lief en ik krijg alles van hem wat ik wil o.o [/Spoiled]

    Mijn Ma: weetjeself


    We can only learn to love by loving.

    Mijn moeder; ik mag veel en dingen die ik zelf wil.

    Mijn vader; van hem mag ik nog meer dan van mijn moeder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    soms iritand en soms ook niet. maar van mij mama krijg ik meestal niets van mijn papa wel.


    Lost in your eyes.

    papa: i love him!!(H)
    ik mag alles van hem wat ik wil enzo

    mama: i hate her:@
    al 8 jaar weg niet meer gezien of gesproken


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Vader: heb ik niet zo'n goeie band mee,maar ik mag wel veel van hem. Maar ik heb meestal ruzie met hem

    Moeder: lief en bezorgzaam.Soms zegt ze veel te snel nee en ze haald te snel dingen in haar hoofd. Maar je kan wel goed met haar praten en dat is wel weer fijn =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    stelletje chickies. <3


    The economy is suffering, let it DIE!

    papa: lief.! En hij geeft gemakelijk toe! Wat soms best leuk is :$ Maar als ie slecht gezind is of chagrijnig blijf je beter uit zijn buurt! ( hij kookt lekker )
    mama: lief en niet streng


    Take my hand tonight

    We leven echt langs elkaar, maar ik vind mijn ouders relaxede mensen. Ik mag egt superveel. Aan de andere kant moet ik ook vrij veel doen omdat mijn moeder MS heeft en mijn pa altijd weg is voor zijn werk. Naja, ik mag ze wel:D


    I am an idiot, I move.

    Mama : ik mag heel veel van der, enne tjha, k kan wel goed met der overweg ..

    Papa : ik mag daar ook heel veel van, en ik kan gOed met me vader overweg, maarsoms heb ik echt een hekel aan hem xD (A)


    Eigelijk zijn mijn ouders beide het zelfde. T.T
    xD


    xxx


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    Mama: lief soms stren en soms erg vlug op haar tenen getrapt. Met haar kan ik de laatste tijd goed overweg ^-^

    ^Papa: Tsjhaa soms uhmm... Véél te streng && ik heb niet zo'n goede band met hem. Hij moet dagelijks het huis kuisen en dat suckt enzoo --'

    de meesten vinden hun vader dus het aardigst?


    when words fail, music speaks.

    Vader: lui ,, gek ,, Gierig, Denkt dat die grappig is ,, Lang >< maar over het algemeen kan die der mee door X']

    moeder: Honestly ,, Word ik gek van haar, de ene keer slaat ze me om niks ,de andere keert haalt ze me naar beneden met woorden waardoor ik serieus gek word ,, EN dan doet se opeens weer heel lief,,Like se slaat gwn om en daar kan ik niet tegen wnt dankzij haar .. Laat maar ><


    Crack a bottle

    mijn pa is het coolste xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik heb geen vader.
    Mijn moeder kan ik de meeste tijd gewoon schieten, maar uiteindelijk heb je haar wel altijd nodig.

    Vader: lui ,, gek ,, Gierig, Denkt dat die grappig is ,, Lang >< maar over het algemeen kan die der mee door X']

    moeder: Honestly ,, Word ik gek van haar, de ene keer slaat ze me om niks ,de andere keert haalt ze me naar beneden met woorden waardoor ik serieus gek word ,, EN dan doet se opeens weer heel lief,,Like se slaat gwn om en daar kan ik niet tegen wnt dankzij haar .. Laat maar ><


    whahah mijn ouders precies hetzelfde, aleen slaat me ma me niet x]


    Ice-cream Rockt more than you x3