• Ik ben bezig met een verhaal te schrijven maar heb even geen insperatie voor een bepaalde situatie.
    Het gaat over een meisje die iets dom doet.
    Waardoor ze ruzie krijgt met bepaalde vrienden maar, weet geen situatie.
    Geeft iemand een idee welke situatie kan doen dat mijn karakter iets doms doet.
    Dat ervoor zorgt dat ze ruzie krijgt met haar vrienden.

    Haar mond voorbij praten, per ongeluk, over een geheim dat de vriendin het meisje had toevertrouwd? Dat is het eerste het beste wat mij even te binnen schiet.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 12:18 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Haar mond voorbij praten, per ongeluk, over een geheim die de vriendin het meisje had toevertrouwd? Dat is het eerste het beste wat mij even te binnen schiet.


    Bedankt voor de idee :D

    Haar vriend zoenen. -.-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien moet een mod even de typo aanpassen? ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Misschien moet een mod even de typo aanpassen? ^^


    Heb ik iets verkeerd gezegd ?
    Was mijn bedoeling niet :S

    MagicInOurHeart schreef:
    (...)

    Heb ik iets verkeerd gezegd ?
    Was mijn bedoeling niet :S


    Nee, maar er zit in typfout in de titel ^^
    Situaite= Situatie


    obsessive rage

    Done!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Iets zeggen wat per ongelijk ten kostte gaat van een ander. Zoiets als 'Mensen die *een bepaalde eigenschap/bepaald gedrag* zijn gewoonweg dom.' en dan is er iemand die dat geeft/doet.

    Ik vind het altijd een prettige uitweg omdat het iedereen wel eens overkomt en je kan er alle kanten mee op


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ze is met iemand om gegaan (omdat hij/zij populair/stoer is) waar de vriendin een hele erge hekel aan heeft/verliefd op is.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Ze is met iemand om gegaan (omdat hij/zij populair/stoer is) waar de vriendin een hele erge hekel aan heeft/verliefd op is.

    Die is echt goed , je kan er ook veel mee! Dan kan je het verhaal maken over hoe ze de verkeerde keuzes maakt!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk