• Daar heb ik toevallig heel veel zin in, maar ik heb eigenlijk geen zin om er zelf eentje te openen. (krul) Is er iemand die dat wel wilt doen? Ik heb eventueel wel wat ideetjes die uitgewerkt kunnen worden. Sommige heb ik al eens gebruikt, maar heel lang geleden.

    1. Shipwreck island - Na een storm stranden twee schepen op hetzelfde, verlaten eiland. De een is een piratenschip, de ander een marineschip.

    2. Een piratencrew die op zoek gaat naar iets waardevols. Dat kan een voorwerp, een plek met een schat of een ander schip zijn.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 15:14 ]


    Your make-up is terrible

    Die eerste klinkt awesome.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zou bij allebei sowieso meedoen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die eerste klinkt leuk, maar ik ga waarschijnlijk geen tijd hebben.


    Mhm?

    Ik zou met beiden mee doen, ik kan er op zich wel een openen, maar moet dan wel even tijd vinden ^^


    obsessive rage

    Het eerste idee lijkt me leuk om aan mee te doen, maar ik zal niet de tijd hebben om hem te openen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Verloren schreef:
    Ik zou met beiden mee doen, ik kan er op zich wel een openen, maar moet dan wel even tijd vinden ^^


    Het is denk ik het best als iemand met genoeg tijd zoiets doet.

    Daarom open ik uiteindelijk altijd alsnog zelf een RPG, omdat ik ongeduldig ben en wel tijd heb eigenlijk. (krul)


    Your make-up is terrible

    Die eerste is echt een leuk idee! Helaas heb ik zelf niet veel tijd om een RPG te openen (tentamens, egh). Maar zou je me een berichtje willen sturen wanneer hij geopend wordt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is denk ik het best als iemand met genoeg tijd zoiets doet.

    Daarom open ik uiteindelijk altijd alsnog zelf een RPG, omdat ik ongeduldig ben en wel tijd heb eigenlijk. (krul)


    Ik weet dat ik bijna heel veel tijd heb, alleen nog een week, dan heb ik ontzettend veel tijd, dus tenzij iemand me voor is kan ik het best doen ^^


    obsessive rage

    Ik heb tijd zat om er één te openen en het idee wat verder uit te werken als daar behoefte aan is?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Persoonlijk ben ik voor het tweede (niet zo populaire) idee. Dat trekt me toch wat meer dan het eerste.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm all for the second one.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yes, yes, whatever it is, count me in.
    Hier ga ik, Black Sails & Pirates of the Caribbean obsessed, ohjee.


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Yes, yes, whatever it is, count me in.
    Hier ga ik, Black Sails & Pirates of the Caribbean obsessed, ohjee.

    POTC obsessed is niet slecht! There is no such thing. Hehe, en Black Sails heb ik alleen de eerste episode van gezien. Van wat ik heb gezien is het goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    POTC obsessed is niet slecht! There is no such thing. Hehe, en Black Sails heb ik alleen de eerste episode van gezien. Van wat ik heb gezien is het goed.


    *patiently waiting for season 4 and dead men tell no tales :3*


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)
    *patiently waiting for season 4 and dead men tell no tales :3*

    Patience is a virtue. :Y)
    Alleen jammer dat ik dat niet bepaald heb.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 23:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.