• Hallo!!

    Ik ga binnekort een summershort schrijven, dat eigenlijk een luchtige story is. Het gaat over een klas dat op kamp gaat, maar nu heb ik wat moeite met het bedenken dat leuke kampactiviteiten zijn.
    Note: het speelt zich af in de Ardennen en de klas is ongeveer 16/17 jaar.

    Typische kampdingen die ik al heb bedacht:
    -kampvuurliedjes
    -marshmallows roosteren
    -kamp voedsel: macaroni, friet, salade, ?
    -kano/kajak
    -spellen in het bos. Levend stratego, ?
    -bier
    -spookverhalen
    -spooktocht
    -een soort fietstocht?
    -voetbal/basketbal/rugby
    -zwemmen in zwembad/strand?

    In ieder geval zouden jullie nog wat activiteiten benoemen?^^
    Daarnaast: vertel me je favoriete/minst favoriete herinnering aan een kamp waar je bent geweest.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Weet iemand toevallig nog wat kamp eten? (wat dus makkelijk te maken is voor grote groepen?)


    Pasta salade, Macaroni, Stamppot, friet, Pannenkoeken, spaghetti.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Pasta salade, Macaroni, Stamppot, friet, Pannenkoeken, spaghetti.


    En soep, broodjes kaas, heel veel appels en bananen als tussendoor fruit


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    En soep, broodjes kaas, heel veel appels en bananen als tussendoor fruit


    Ik zou echt sterven op dit kamp lol (stamppot, heel veel appels :') ). Soep is altijd goed though. Oh en je kan ook heel veel knakworsten tegelijk maken in een grote pan ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben momenteel te lui om alles te gaan lezen maar ken je Black Box? Er wordt een vraag gesteld zoals: 'Wie is de knapste?', iedereen schrijft een naam op van iemand uit de kring (anoniem,), en dan leest iemand alle papiertjes voor. Dat is echt iets typisch bij ons :')


    I wanna be a wizard!

    Thankss iedereeen! Hier heb ik echt heel veel aan^^ dit helpt enorm^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bij ons worden aan het begin altijd briefjes uitgedeeld voor het spel Got ya, dat gaat dan het hele kamp door.
    Je krijgt een briefje met daarop bijvoorbeeld:
    Beste Piet, jouw slachtoffer dit jaar is Jaap.
    Jouw opdracht is: laat je slachtoffer een boom knuffelen.
    Veel succes!

    En die opdracht verschillen dus van hele makkelijke tot hele moeilijke xD
    En als het gelukt is om jouw slachtoffer de opdracht te laten doen roep je Got ya en krijg je zijn brief waarop dus een nieuwe opdracht en slachtoffer staat. Als je gegotyat bent ben je af en degene die aan het einde de meeste briefjes heeft wint!

    Oh, en vla-rugby! Rugby met een open pak vla. Elkaar expres onderspuiten is toegestaan :Y)
    En Zeskamp? Survival? Boogschieten?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Tien tellen in de rimboe?
    Of voor als je elkaar nog niet zo goed kent is annemaria koekoek altijd een goeie om namen te leren (deed ik op de camping elke ochtend om zo snel de namen te leren )


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one