• Ik ga in de eerste week ergens op vakantie en ik ben dus al een tijdje op zoek geweest naar de perfecte bikini -dat overigens ieder jaar weer een gevecht is...

    Nu heb ik eindelijk een bikini online gevonden die ik erg leuk vind, namelijk deze:



    Hij is van de hunkemoller. Maar helaas uitverkocht in mijn maat. Ik heb ook al op wehkamp en zalando gekeken, maar ook hier heb ik pech. Nu heb ik dus gevraagd of ze mij kunnen mailen als deze weer beschikbaar is, maar ik heb geen idee hoelang dat gaat duren. Ik vroeg me eigenlijk af of iemand hier misschien iets meer van weet of hetzelfde heeft meegemaakt, want ik wil deze zo graag optijd hebben voor de vakantie xD

    Of weet iemand misschien gewoon een Hunkemoller waar deze nog in de schappen liggen ^^

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 15:48 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heeft de Hunkemöller geen webshop waar je hem kan kopen in jouw maat?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Heeft de Hunkemöller geen webshop waar je hem kan kopen in jouw maat?


    Ja, en daar is ie juist uitverkocht :( Ik woon bij ede, dus in de winkel vind je echt niks... Vandaar dat ik online kijk.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Super leuke bikini! Bij de H&M zou je eventueel ook nog kunnen zoeken naar iets wat erop lijkt, die hebben er echt mega veel. En inderdaad misschien op de webshop kijken?


    Leef je liefde, lief je leven.

    Aha, op die fiets. Ik zou je graag uitnodigen om naar Amsterdam te komen, aangezien er hier meerdere hunkemöllers zijn (wel vaak ver uit elkaar), maar dat lijkt mij wat te ver weg voor je.


    Physics is awesome

    Bij New Yorker zag ik ook zulk soort
    En h&m vaak ook
    als je via google in verschillende webshops
    Kijkt zie je dan iets zoals die op het plaatje?
    Eerlijk...die is wel super mooi

    omggggg schreef:
    Bij New Yorker zag ik ook zulk soort
    En h&m vaak ook
    als je via google in verschillende webshops
    Kijkt zie je dan iets zoals die op het plaatje?
    Eerlijk...die is wel super mooi


    Ja ik had ook al op verschillende webshopt geneusd, maar helaas.. en heb nu ook twee vriendinnne (rotterdam en hilversum) op de uitkijk staan voor die bikini xD IK MOET M HEBBEN!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Bonprix misschien?

    Succes met je zoektocht

    Misschien kun je in Arnhem of Nijmegen gaan kijken? Dat is volgens mij niet zo ver van Ede vandaan en er zijn wel wat meer winkels :p
    Soms heb je geluk in de grotere Hunkemöllers dat ze nog een oudere collectie in de sale hebben (die niet online staat), dan heb je misschien een oudere versie van die bikini, maar wel voor 10-15 euro i.p.v. 50 ;p

    Ik zou gewoon iedere winkel binnenstappen in de zoektocht naar die ene bikini, hahaha. Weet er zelf nu niet echt een, maar anders kun je ook nog wel bij de Primark kijken, weet niet welke bikini's ze hebben, maar die zijn ook wel een stuk goedkoper.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Oeh, I like it! H&M heeft ook zo'n soort model.
    Too bad my boobies are too big for this bikini


    I was an angel living in the garden of evil

    AriChibi schreef:
    Misschien kun je in Arnhem of Nijmegen gaan kijken? Dat is volgens mij niet zo ver van Ede vandaan en er zijn wel wat meer winkels :p
    Soms heb je geluk in de grotere Hunkemöllers dat ze nog een oudere collectie in de sale hebben (die niet online staat), dan heb je misschien een oudere versie van die bikini, maar wel voor 10-15 euro i.p.v. 50 ;p

    Ik zou gewoon iedere winkel binnenstappen in de zoektocht naar die ene bikini, hahaha. Weet er zelf nu niet echt een, maar anders kun je ook nog wel bij de Primark kijken, weet niet welke bikini's ze hebben, maar die zijn ook wel een stuk goedkoper.


    Ja, ik denk dat ik dan gauw voor de vakantie maar even de steden moet afreizen xD Ik wilde in ieder geval een push-up, since i don't have much to show, dan staat het ten miste nog een beetje mooi haha Ik hoop echt dat ik mijn ideale bikini nog vind ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Kunnen ze die niet bijbestellen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.