• Wat is ongeveer het minimum van woorden in een hoofdstuk om te lezen voor jou, en wat is het maximum?
    Ik twijfel een beetje hoe lang ik mijn hoofdstukken zal maken. Ze zijn wel pittig lang, maar ik wil ze ook weer niet te lang maken want dan verliezen mensen hun interesse.
    Ik hoop gauw van jullie te horen
    :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 17:31 ]

    Mijn hoofdstukken probeer ik toch altijd tussen de 600 / 1000 woorden te houden, soms iéts langer. Dat is eveneens het aantal dat ik fijn vind on te lezen. Al gaat dat met een SA flink omhoog, dan zit ik toch al snel tegen de 2000~.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op Q schrijf en lees ik het liefst hoofdstukken van tussen de 500 en 1000 woorden.
    Ik denk dat dit gewoon persoonlijke smaak is. De en heeft het liever langer, de ander wat korter.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik kom zelf maar al te vaak boven de 2000 uit, maar soms vind ik kortere hoofdstukken ook wel fijner. Weet niet, ligt echt aan het verhaal denk ik. Ik ben nogal een woorderig persoon :p, dus het is voor mij gewoon raar als ik minder schrijf. Als je dat aantal niet weet te halen, zou je je niet hoeven te forceren om de rest nog vol te schrijven. Ik zou zeggen: schrijf en stop zodra je denkt dat je hoofdstuk klaar is, anders zit je met hele uitgerekte of afgeraffelde scenario's te kijken :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Boven de 500 woorden, maar ze moeten niet té lang woorden (maximaal 1000 woorden). Anders raak ik snel mijn aandacht kwijt, behalve als ik echt in het verhaal zit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Junns schreef:
    Op Q schrijf en lees ik het liefst hoofdstukken van tussen de 500 en 1000 woorden.
    Ik denk dat dit gewoon persoonlijke smaak is. De en heeft het liever langer, de ander wat korter.


    26 - 02 - '16

    Op Quizlet lees ik het liefst hoofdstukken van 700 tot 1500 woorden, zodat je niet net lekker in je verhaal zit en dan weer moet stoppen met lezen en zodat het ook niet zo eindeloos lang is. Een ding dat trouwens voor mij heel belangrijk is bij prettig lezen is het gebruik van alinea's. Je hoeft echt niet na elke zin een nieuwe alinea te beginnen, maar als ik een hoofdstuk aanklik en het is één blok tekst zonder witregels ren ik gillend weg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Whoops, ik zit hoog boven het gemiddelde. De mijne zijn 1500-2000 :'D

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 10:44 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Doorgaans lees ik tussen de 600 en 900 woorden. Er is een verhaal van rond de 400 woorden per hoofdstuk dat ik graag lees, maar dat past er gewoon goed bij. Bij uitzondering lees ik ook nog wel hoofdstukken tussen de 1000 en 1200, maar meer eigenlijk niet. (:


    Every villain is a hero in his own mind.