• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Boom, boom, boom, boom, I want you in my room"

    Oh lord.


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    "Boom, boom, boom, boom, I want you in my room"

    Oh lord.


    Let's spend the night together...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dankjewel Nikki, ik zit nou helemaal in de piraten mood en krijg the sudden urge om een ooglapje en zwaard tevoorschijn te halen. A pirate life for me, arrr. (pirate)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Dankjewel Nikki, ik zit nou helemaal in de piraten mood en krijg the sudden urge om een ooglapje en zwaard tevoorschijn te halen. A pirate life for me, arrr. (pirate)


    Haha. 8D Ik drink Captain Morgan rum en ik luister 2 steps from hell, je bent dus niet de enige!


    Your make-up is terrible

    Wekker om half 7 op een zondag * huilt zachtjes *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Keithhhh
    Ik krijg zoveel schrijf inspiratie door zijn liedjes how even


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    SadTech schreef:
    (...)

    Let's spend the night together...


    Ik ship jullie


    Bam! dit is 3kb

    SadTech schreef:
    (...)

    Je bent geband van Quizlet om de volgende reden: Je moet je schoolwerk maken.
    Deze ban duurt 7 dagen.


    En over jaren nieuwe mods die het strafblad zien en denken whut :')


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha. 8D Ik drink Captain Morgan rum en ik luister 2 steps from hell, je bent dus niet de enige!

    Yeah, a pirate sure loves his/hers rum. Gelukkig maar, beter dan alleen. Ik luister dit:
    En muziek van Adrian von Ziegler.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You should know. You should know..


    Your make-up is terrible

    Found you.


    What would Emma do?

    SadTech schreef:
    (...)

    Let's spend the night together...


    Together in my room (wbw)


    26 - 02 - '16

    Ik wilde je vragen of we morgen samen naar een leuk spel op Steam konden kijken, maar toen bedacht ik me dat je toch je 'vrienden' van het spel dat je elke dag speelt verkiest boven mij.

    Ik doe zo mijn best onze relatie te redden, maar jij vindt je pc veel te belangrijk. Je zit liever te gamen met de andere meiden van het spel, dan dat je tijd besteed aan mij. Je wil niet meer whatsappen, niet bellen/skypen, niet gamen.. Je wil zelfs niet meer naar me toe om te kunnen gamen thuis.

    Misschien moet ik toch maar eens de knoop doorhakken, in plaats van tegen mezelf zeggen dat alles weer goed komt. Want ik denk niet dat het nog goed komt als het al 8 maanden slecht gaat. De leuke weekenden kunnen niet meer op tegen de vele klote weekenden. Beetje jammer dat het dan waarschijnlijk uit gaat op/iets na de dag dat we 4 jaar samen zijn. Het is niet anders, ik kan dit niet meer volhouden op deze manier.

    Daarnaast vertrouw ik er nog steeds niet op dat je van drugs kan afblijven.

    En mezelf kennende kan ik het toch niet als het zo ver is. Maar ik wil zo graag dat het wél werkt tussen ons.. Ik ben een hopeloos incompetent persoon.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 23:02 ]

    Juist. En waarom had je me ook alweer verwijderd?


    Quiet the mind, and the soul will speak.