• Nou het is bijna 2 uur en ik lig in bed met mijn notitieboek en ineens overvalt me een huilbui en het gevoel om te schrijven.

    Het origineel was anders maar na wissen en denken is dit het resultaat:

    De deur gaat dicht, en ik sta hier met een koffer in mijn hand.
    Ik kreeg nieteens een kans.
    Ver weg van een dierbare plek,
    Het gevoel van thuis in een klap weg.
    De pijnlijkste woorden waren gezegd.
    Oneens met mijn keuze, oneens met mijn geluk.


    Ik kijk hem aan en zie in zijn ogen verdriet.
    Waarom ziet hij mij wel hoe ik ben, maar zij niet?



    De deur gaat dicht en ik stap naarbinnen.
    Vanaf nu gaat ons leven samen beginnen.


    Graag zou ik jullie mening willen, excuus voor eventuele fouten of dat het niet rijmt ik heb gewoon wat er in mijn hoofd zat opgeschreven en gehoopt op het beste.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 3:41 ]

    Mooi geschreven!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Mooi geschreven!


    Dankje ik had niet echt reacties verwacht in mijn hoofd heb ik uren zitten puzzelen en twijfelen van zal ik het nou wel online zetten.

    Eerst dacht ik dat degene bij wie de persoon naar binnen wilde de deur had dicht gedaan. Dus ik was aangenaam verrast toen het waarschijnlijk het thuisfront was die de deur dicht deed en er toch iemand klaar stond voor de persoon die naar binnen wilde. Als je snapt wat ik bedoel, want het komt nu misschien wat onduidelijk over.

    Ik vind het in ieder geval een mooi gedicht en ik ben blij dat je hebt besloten om het op internet te zetten.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Eerst dacht ik dat degene bij wie de persoon naar binnen wilde de deur had dicht gedaan. Dus ik was aangenaam verrast toen het waarschijnlijk het thuisfront was die de deur dicht deed en er toch iemand klaar stond voor de persoon die naar binnen wilde. Als je snapt wat ik bedoel, want het komt nu misschien wat onduidelijk over.

    Ik vind het in ieder geval een mooi gedicht en ik ben blij dat je hebt besloten om het op internet te zetten.


    Dankje, ik wist niet echt of het een gedicht was of iets anders.

    En het moet zeg maar de acceptatie van een partner voorstellen die de persoon wel ziet zoals ze zijn. Terwijl het thuisfront dat niet zo ziet ja.