• Binnenkort ga ik een paar dagen naar Aviva toe en we gaan ook een dagje naar Amsterdam toe (er is namelijk een Sale ergens waar ze heen wilt en ik vind Amsterdam helemaal geweldig, dus JAAAA <3). Daarnaast gaan we naar de Pindakaas winkel (ik moet en zal pindakaas met witte chocolade, dadels, kokos, ect proeven en een potje scoren) en gaan we als het weer het toelaat ergens in een park of op een grasveldje picknicken met een eigen lunch.=D We wilden ook nog even langs de Primark en Aviva had het over een nutella winkel (EEN NUTELLA WINKEL!), daarnaast las ik over een makaron winkel (Ik foodlover? Hoe kom je erbij!). Maar goed, ik vroeg me af of er nog meer plekken zijn die we moeten bezoeken!:Y)
    We hebben het wassenbeelden museum en de dungeons overwogen (cheap via vakantieveilingen), maar dat kost dan weer net teveel tijd.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Albert Cuypmarkt = the place to be voor eten haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Albert Cuypmarkt = the place to be voor eten haha.


    Volgens mij heb ik daar tijdens het googlen over gelezen! Is dat niet expensive?D;


    You were born original, don't die as a copy.

    Omg, de pindakaas winkel bevindt zich echt op 1 minuutje lopen van mijn huis. (cool) (Ja, tja er is maar 1 pindakaas winkel in Amsterdam)
    Volgens mij is de markt niet heel duur. Maar in de buurt van de pindakaas winkel is er ook een andere markt, de Dappermark en een lekker ijssalon/winkel/iets. (A).
    Maar ik zou iets meer het centrum in gaan, met al die grachten, dat is zo mooi. Er is ook een poezenboot. :) Maar die heeft wel strikte openingstijden. (op alle dagen [behalve woensdag en zondag] en dan mag je kijken tussen 1 en 3)
    :Y) Hoop dat het een beetje informatie is die je kan gebruiken.


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Valar_Dohaeris schreef:
    Omg, de pindakaas winkel bevindt zich echt op 1 minuutje lopen van mijn huis. (cool) (Ja, tja er is maar 1 pindakaas winkel in Amsterdam)
    Volgens mij is de markt niet heel duur. Maar in de buurt van de pindakaas winkel is er ook een andere markt, de Dappermark en een lekker ijssalon/winkel/iets. (A).
    Maar ik zou iets meer het centrum in gaan, met al die grachten, dat is zo mooi. Er is ook een poezenboot. :) Maar die heeft wel strikte openingstijden. (op alle dagen [behalve woensdag en zondag] en dan mag je kijken tussen 1 en 3)
    :Y) Hoop dat het een beetje informatie is die je kan gebruiken.


    Oh tof, heb je al wat geproefd?! En ja we gaan daarna waarschijnlijk ook weer meer richting het centrum, but I need pindakaas in my life!:Y)
    Poezenboot? Dat klinkt interessant haha.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik daar tijdens het googlen over gelezen! Is dat niet expensive?D;


    Valt wel mee hoor, kunt het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk maar er is ook veel te proeven. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh tof, heb je al wat geproefd?! En ja we gaan daarna waarschijnlijk ook weer meer richting het centrum, but I need pindakaas in my life!:Y)
    Poezenboot? Dat klinkt interessant haha.c:


    Nee, helaas nog niet. Het is nog niet heel lang open en toen had ik nog geen tijd gehad om hem te bezoeken. Dat moet ik maar eens gaan doen na de toetsenweek.
    Er is ook een kattencafé, ik denk dat dat misschien nog wel wat leuker is. ^^


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Het Anne Frank huis is ook zeker een bezoekje waard!


    Miep

    Ik zou een kijkje nemen bij de fantasy shop Chimera. Er staat een boom met watervallen in het midden van de winkel ^^




    Edit: Hij is te vinden in de Damstraat

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 9:35 ]

    Mijn favoriet is de Lush winkel ^^
    Die zit bij het Leidse Plein, als je vanaf daar terig richting de Kalverstraat loopt, dan kom je langs een mooie grote boekhandel, ben alleen even de naam kwijt, meteen Bagels en Beans erin. Mijn persoonlijke place to be.
    Oh, en op het Rembrandtplein zit een winkel die Flying Tiger heeft, dat is ook een van mijn favoriete shops, zoveel leuke shit dat die hebben.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sempre schreef:
    (...)

    Valt wel mee hoor, kunt het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk maar er is ook veel te proeven. (:


    Haha overal proeven en zo je lunch bij elkaar sprokkelen.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Valar_Dohaeris schreef:
    (...)

    Nee, helaas nog niet. Het is nog niet heel lang open en toen had ik nog geen tijd gehad om hem te bezoeken. Dat moet ik maar eens gaan doen na de toetsenweek.
    Er is ook een kattencafé, ik denk dat dat misschien nog wel wat leuker is. ^^


    Dat is waar, maar inderdaad zeker doen. Lijkt me echt tof!
    Kattencafe omg hoe bedenk je het haha.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dahl schreef:
    Het Anne Frank huis is ook zeker een bezoekje waard!


    Hmm nou ik denk dat dat te duur is en sowieso ook best wat tijd in neemt, is niet iets waar je even door heen rent :x


    You were born original, don't die as a copy.

    Wolfram schreef:
    Ik zou een kijkje nemen bij de fantasy shop Chimera. Er staat een boom met watervallen in het midden van de winkel ^^




    Edit: Hij is te vinden in de Damstraat



    Ooooh dat ziet er echt tof uit, daar wil ik heen!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Junns schreef:
    Mijn favoriet is de Lush winkel ^^
    Die zit bij het Leidse Plein, als je vanaf daar terig richting de Kalverstraat loopt, dan kom je langs een mooie grote boekhandel, ben alleen even de naam kwijt, meteen Bagels en Beans erin. Mijn persoonlijke place to be.
    Oh, en op het Rembrandtplein zit een winkel die Flying Tiger heeft, dat is ook een van mijn favoriete shops, zoveel leuke shit dat die hebben.


    LUSH is niet zo mijn ding, maar de rest klinkt goed!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Het Vondelpark is ook echt een bezoekje waard!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...