• Hé there (:
    Ik wil binnenkort weer eens proberen een verhaal te schrijven en ik heb al zo mijn ideeën die ik graag wil uitwerken, alleen ik heb nog een cover nodig voor het verhaal. Nu ben ik zelf niet goed in het maken van covers en vraag ik om hulp c:
    Ik zal even een korte uitleg geven zodat het maken van een cover makkelijker zal worden.

    Stukje uitleg van het verhaal: Ik ga niet hier al téveel verklappen maar de cover moet sowieso te maken hebben met een verlaten 'spookstad'. Het mag er best een beetje griezelig uitzien. Het verhaal bevat mutaties, onnatuurlijke levensvormen etc, Dus het zou erg fijn zijn als de cover al wat spanning omhoog brengt. Het gaat over een groepje vrienden die een o zo goede beslissingen hebben genomen om eens een verlaten stad te bezoeken om te jagen. Een stad wat in hun wereld verklaard is als de 'Death Zone' Het is al zovaak gezegd: Gelieve deze zone niet betreden. Betreden op eigen risico. Met de gedachte dat niemand je kan helpen wanneer het dan toch mis gaat zou je dat eigenlijk de stuipen op het lijf moeten jagen. Maar dan bestaan er eigenwijze snotneuzen die de boel weer eens moeten 'testen' en zo graag willen jagen. De plek zou nu overrompeld zijn door wilde dieren. Ideale kans?

    Ook zou ik het fijn vinden als mijn usernaam ergens op de cover komt te staan.
    En niet te vergeten! De titel ofcouse :Y)
    Hunt


    Ik wil nog even zeggen dat ik geïnspireerd ben geraakt door de vreselijke kernramp in chernobyl. Ik heb me erg verdiept in deze gebeurtenis en het spreekt mij erg aan. Ik vind het natuurlijk echt verschrikkelijk en zal daarom ook niet echt een verhaal schrijven over de ramp zelf. Ik heb alleen ideeën gekregen maar ga ze heel anders uitwerken. Het gaat meer een fantasie storie worden met natuurlijk een horror sfeertje. Dus kan je geen cover maken maar lijkt je het verhaal wel gaaf dan mag je mij dat laten weten en zal ik een berichtje sturen wanneer het online komt te staan.

    Maar oké! Iemand die dus een cover kan en wil maken voor mij? ;3
    Ik zal je erg dankbaar zijn! x


    Not all treasure is silver and gold, mate.



    ik had toch nog tijd over en verveelde me, dus heb er gewoon 1 gemaakt haahah,
    alles kan nog worden aangepast, en als je wilt heb ik er eventueel ook 1 zonder tekst (:


    take risks