• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, nice. Mocht iemand voor morgenavond posten van jullie: Je bent welkom Bone erin te verwerken. Mocht ik de eerste zijn dan probeer ik jullie er beide in te verwerken, mochten jullie daar interesse in hebben? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    ANTI schreef:
    (...)

    Ik heb Asparanza voor je? Ze staat nu op het dek niks te doen. :')


    Btw evangeline staat nu naast dr :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Morticia schreef:
    Welke personages zijn er nog vrij? Dan weet Teddy wie hij kan spotten.


    Standal ook nog. ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Okay, okay. Hij gaat wel gewoon ergens staan en dan merk ik het vanzelf, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alex en Charlie zijn ook beiden nog vrij (:


    obsessive rage

    @ Ziegler: Wat bedoel je met dit stukje? "Monica was er altijd te goed in geweest om te observeren. Voor de laatste paar minuten had ze in stilte gekeken naar het toneelstukje tussen Cain, Keagan en deels ook Victoria."
    Aangezien ze sowieso het begin niet mee kon maken. Dat vond namelijk plaats in een dichte ruimte en enkel af te luisteren door Victoria, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    @ Ziegler: Wat bedoel je met dit stukje? "Monica was er altijd te goed in geweest om te observeren. Voor de laatste paar minuten had ze in stilte gekeken naar het toneelstukje tussen Cain, Keagan en deels ook Victoria."
    Aangezien ze sowieso het begin niet mee kon maken. Dat vond namelijk plaats in een dichte ruimte en enkel af te luisteren door Victoria, haha.


    Oh, dan klopt dat niet. Ik zal het aanpassen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naar wie mag ik Azar sturen? Ik wil 'm altijd ook gewoon naar iemand random sturen, maar ik vraag liever toestemming (:


    kindness is never a burden.

    Ik word bang Nikki, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog even het laatste bijschaven en m'n personage is klaar om gepost te worden (yeah)
    Volgens mij ben ik nog niet eerder zo snel geweest met een personage af te krijgen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Daveed schreef:
    Naar wie mag ik Azar sturen? Ik wil 'm altijd ook gewoon naar iemand random sturen, maar ik vraag liever toestemming (:

    Ik post straks Teddy en dan mag er zelf geweten worden wie er op hem afkomt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cain is ook vrij nu.


    Your make-up is terrible

    En Sitka is klaar! Al ben ik nog niet helemaal tevreden met de uitwerking van haar karakter... ik weet wat ik wil en wat ik in gedachten heb, het komt er alleen precies niet in woorden uit :-/
    Achja, misschien dat ik me er van de week nog even aan zet, voor nu vind ik het prima voor wat het is XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    I am a free elf. Maar wat heb ik een rotavond gehad. Ik ga even eten naar binnen hamsteren en dan posten. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    I am a free elf. Maar wat heb ik een rotavond gehad. Ik ga even eten naar binnen hamsteren en dan posten. c:

    Heb je niet eens gegeten van tevoren? Ga maar lekker uitgebreid eten! En waarom heb je geen goede avond gehad?

    Valkyries schreef:
    En Sitka is klaar! Al ben ik nog niet helemaal tevreden met de uitwerking van haar karakter... ik weet wat ik wil en wat ik in gedachten heb, het komt er alleen precies niet in woorden uit :-/
    Achja, misschien dat ik me er van de week nog even aan zet, voor nu vind ik het prima voor wat het is XD

    Hoe the f kun jij toch zoveel plaatjes in een post doen? Ik weet dat je dan img en IMG moet gebruiken, maar dan moet het 't toch niet meer doen?

    PRAATTOPIC 2.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 23:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.