• Okeee, hier moest ik wel even een topic over maken. Ongeveer een half jaar geleden zag ik namelijk super awesome broek op Wish. Op dat moment kostte hij 22 euro (plus 6 euro verzendkosten) en had ik geen geld. Dus heb ik hem op mijn Wishlist gezet en heb ik er elke week naar gekeken omdat ik hem zo graag wilde hebben, haha. Mitchell vond hem niet zo leuk en kon ik niet overhalen om hem voor me te kopen. :'D

    Ineens was daar geld en hij was maar 16 euro! Dus toen heb ik hem besteld. Het was duimen voor de maten, aangezien die nogal anders waren dan die van ons. Mensen raadden aan om hem minstens 1 tot 2 maten groter te bestellen dan je normaal draagt. Uiteindelijk heb ik een L gekocht (ik draag normaal een S of een M). Ik kwam net terug van Mitchell en toen lag hij daar op de bank op me te wachten! Ik heb hem meteen aangetrokken en hij past gelukkig wel perfect, haha. De kwaliteit is beter dan ik had verwacht, ik verwacht alleen dat ik de rits misschien moet vervangen. Ik heb even een slechte broek-selfie gemaakt omdat hij zo awesome is en ik blij ben.



    Waar zijn jullie blij mee?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 23:10 ]


    Your make-up is terrible

    Die broek past echt helemaal bij jou!

    Dat het vakantie is!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Oeh, dat is een hele gave broek! En hij staat je goed. (:

    Ik ben blij met mijn nieuwe inrichting in huis. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wat een leuke broek en wat fijn dat ie goed past!

    Ik ben blij omdat ik eindelijk een paar gympen heb gevonden dat ik leuk vind, die bijna overal bij passen en die lekker zitten . En ook dat ik eindelijk bandeau's heb gevonden die goed passen en waarmee ik gewoon kan rennen en springen enzo zonder dat ze naar beneden zakken (iets wat met mijn maat heel lastig bleek te zijn)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet telkens naar je coole shirt kijken! It's so fucking awesome. En de broek is zo leuk! Zit dat alleen niet zo irritant met die ritsen? Ik weet van mezelf dat ik me daar echt aan kan irriteren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Ik moet telkens naar je coole shirt kijken! It's so fucking awesome. En de broek is zo leuk! Zit dat alleen niet zo irritant met die ritsen? Ik weet van mezelf dat ik me daar echt aan kan irriteren.


    Dat shirt is al zo oud, haha. En veel te groot, eigenlijk. Maar thanks! Tot nu toe vond ik de ritsen nog niet irritant, maar wie weet komt dat nog, lol.


    Your make-up is terrible

    Wat leuk. *O*

    Ik ben niet geheel blij, maar zeer slecht gezind ben ik ook niet meer. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat zijn zulke vette broeken omg, echt nice!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wat een geweldige broek. Hij staat je ook echt heel leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Wat een geweldige broek. Hij staat je ook echt heel leuk.


    i wanna die with you once or twice.

    Leuk!

    Maar let je wel op dat als je boven de 22 euro komt, je invoerkosten moet gaan betalen? Dat kan flink duur worden!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Leuk!

    Maar let je wel op dat als je boven de 22 euro komt, je invoerkosten moet gaan betalen? Dat kan flink duur worden!


    Yep, maar ze zetten altijd een andere prijs op de verpakking om het te voorkomen, haha. Er stond 8 euro op mijn pakketje.


    Your make-up is terrible

    Wow die is gaaf!!


    26 - 02 - '16