• Ja de laatste tijd passeren er vele topics over mensen die (wanhopig) op zoek zijn naar enthousiaste mensen om mee te schrijven.
    Wel ik ben ook zo iemand.
    Een tijd geleden ben ik begonnen aan dit verhaal: wanneer letters woorden vormen
    Nu was mijn inspiratie vrij snel op en dat vind ik best jammer aangezien ik het verhaal in zijn geheel wel leuk vond. Maar goed, ik ben dus op zoek naar iemand die me zou willen helpen bij het schrijven van dit verhaal.
    Ik ben op zoek naar een ervaren co-writer en daarmee bedoel ik gewoon iemand die regelmatig schrijft of schreef (Dit moet dus niet recent zijn en mag ook ergens anders zijn dan op quizlet).
    Als je kennis wil maken met mijn schrijfstijl raad ik je aan even tussen mijn verhalen te neuzen.

    Wat jullie misschien nog willen weten:
    ¤ik ben 17 jaar
    ¤de eerste twee hoofdstukken kunnen herschreven worden
    ¤het verhaal zal bestaan uit brieven
    ¤ik sta altijd open voor nieuwe ideeën
    ¤maakt niet uit als je onregelmatig schrijft, ik ben van plan het verhaal eerst volledig te schrijven en dan pas online te zetten
    ¤het gaat hier over een OP verhaal
    ¤correct taalgebruik wordt wel verwacht

    Jullie zijn alvast enorm hard bedankt. Als jullie nog vragen hebben, mag je deze altijd stellen. Wil jij helpen bij dit verhaal? Reageer dan gewoon even in het topic (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik zou jou graag willen helpen met het verhaal!
    Ik heb verschillende verhalen geschreven, alleen was dat op een ander account en stupid me is het wachtwoord kwijt en kan haar wachtwoord niet wijzigen, maar ik heb ervaring met schrijven en met een co-writer zijn.


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    MonophobiaDream schreef:
    Ik zou jou graag willen helpen met het verhaal!
    Ik heb verschillende verhalen geschreven, alleen was dat op een ander account en stupid me is het wachtwoord kwijt en kan haar wachtwoord niet wijzigen, maar ik heb ervaring met schrijven en met een co-writer zijn.


    Zou super zijn, ik zal je zometeen even een berichtje sturen (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind