• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    -


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    • //
    • //
    • //
    • //

    WAMPUS
    • //
    • //
    • //
    • //

    THUNDERBIRD
    • //
    • //
    • //
    • //

    PUKWUDGIE
    • //
    • //
    • //
    • //


    BIRTHDAYS



    SHIPS

    SHIPNAAM
    SHIP
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 18:40 ]

    Willen jullie een IC en/of OOC Whatsappgroep voor deze RPG?


    Bowties were never Cooler

    Nog andere moppies voor Mason?


    Bowties were never Cooler

    Aiden heeft tot nu toe Mason en Alexia als goede vrienden en Ivy Is nog onbekend (waarschijnlijk ook vrienden) hij staat nog steeds open voor relaties. Vrienden kan wel, maar als hij heel veel vrienden gaat krijgen dan moet ik zijn persoonlijkheid wat aanpassen ^^ Misschien iemand die hem haat of andersom?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aquilae schreef:
    (...)

    Alexia - Misschien dat Lexi haar helpt met haar Charms, gezien ze daar zelf een stuk beter in is dan Alex. Misschien dat ze elkaar ergens in het begin niet echt mochten omdat ze beide recht voor de raap zijn, maar nu en soort van common grounds hebben gevonden en best wel met elkaar kunnen opschieten.


    Dat klinkt inderdaad wel okay^^

    Voor Seb en Lexi dacht ik iets in de richting van studiebudies, aangezien ze ook twee of drie dezelfde keuze vakken hebben, en met een goede vriendschap misschien? Ik weet niet wat zij van hem zou vinden.

    Voor Mike en Seb denk ik wel dat ze het zouden kunnen vinden als Pukwudgies? Alex zou Mike sowieso wel mogen denk ik, omdat hij haar angst om haar moder te verliezen misschien meer zou begrijpen en een intelligent gesprek kan hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Iemamd die met mij een year 8 twin wil maken?


    Bowties were never Cooler

    Ja, maar ik heb al twee personages en ik ben echt dol op Alex en Seb, dus wil ze niet inwisselen :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Ja, maar ik heb al twee personages en ik ben echt dol op Alex en Seb, dus wil ze niet inwisselen :')


    Ik wil mijn personage ook zeker aanpassen aan anderen, maar ik snap dat je t niet wil


    Bowties were never Cooler

    Normaal gesproken nam ik vaak twee personages dus zou ik het wel leuk vinden, maar tegenwoordig wil ik mij alleen op een personage focussen, net als nu. Maar als je het wilt, kan ik misschien wat proberen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zag het net op Pottermore. Vind het echt een goede zaak dat niet alleen Europese toverscholen aandacht krijgen, maar nu ook Amerikaanse. Zelf ben ik een Thunderbird :)


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Ik wil niemand iets opdwingen. Het is gewoon een idee voor als iemand ook zoiets zou willen.


    Bowties were never Cooler

    Relatielijstje Alex 1.3;


    Mason O'Connor "I love him, in a way you love your best friend. Having sleepovers at the farm and late night talks. I’m so glad I got to meet him." – Alex kent Mason sinds het eerste jaar op Ilvermorny en ze is blij dat ze bepaalde interesse had in de Thunderbird. Ze beschouwd hem als één van haar beste vrienden en deelt bijna alles met hem.
    Ares Kaiser ""
    Alexis Pelletier "I certainly do remember wanting to slap the little name imitator in the face, but then she turned out the be quite alright and now I’ve gained a friend." Alex en Lexi konden het absoluut niet vinden in de eerste schooljaren, tot ze wel onder ogen moest zien dat Lexi helemaal niet zo erg was. Ze beschouwd haar nu dan ook zeker als een geode vriendin.
    Ivy Liberty "" Wordt aan gewerkt
    Oliver Chevalier ""
    Jackson Coates ""
    Mara Thatcher "I did lover her, for as far as love exists at that age, but I did not love her enough to give up on my greatest strength." – Mara is Alex haar ex. Alex vond het heel fijn om met Mara te zijn en hoopt oprecht dat de twee nog vrienden kunnen worden ooit, maar de kans is klein denkt Alex
    Nia Doves ""
    Zed Vaughn "" Childhood friends, wordt nog uitgewerkt.
    Michael Marshal "" Wordt aan gewerkt
    Cameron Paxton ""
    Kalliste Elys ""
    Aiden Harrison "I wish people could see the friend I see in him." – Ook al is Aiden een teruggetrokken jongen, Alex nam de tijd om tot hem door te dringen zodat ze vrienden konden worden en ze hem echt leerde kennen. Ze helpen elkaar met Charms en Transfiguration


    Verder zoek ik nog voor Alex; a lot
    A partner in Crime (M/F)
    Iemand die ze oprecht vanuit de grond van haar hart haat (M/F)
    Een beste vriendin
    Een jongen waar ze een flirt mee heeft
    Een meisje waarme ze gezoend heeft en sindsdien is het super awkard
    Maybe a friends with benefits.

    Relatielijstje Seb1,3;

    Mason O'Connor "He’s alright, bit of a strange kid. Terrible when it comes to DADA" – Seb geeft Mason bijles als het gaat om Defence against the dark arts, maar kent de jongen verder niet bijzonder goed.
    Ares Kaiser ""
    Alexis Pelletier "" Wordt aan gewerkt
    Ivy Liberty "" Wordt aan gewerkt
    Oliver Chevalier ""
    Jackson Coates ""
    Mara Thatcher "" Wordt aan gewerkt
    Nia Doves ""
    Zed Vaughn "" Wordt aan gewerkt
    Michael Marshal "" wordt aan gewerkt
    Cameron Paxton ""
    Kalliste Elys ""
    Aiden Harrison "Don’t really know him. Too nerdy for me.” – Seb is één van de jongens die nog wel een laugh kan hebben om de Eekhoorn patronus, al zal hij dit nooit openlijk toegeven. Verder snapt hij Aiden wel, maar Seb heeft mensen nodig om zich heen die its meer lively zijn.


    Voor Seb denk ik dat ik nog nodig heb;
    iemand die als een zusje voor hem voelt
    Een jongen die ervoor zort dat hij wel onder ogen moet zien dat hij biseksueel is
    Een meisje waar hij al een crush op heeft sinds het eerste jaar


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Dat klinkt inderdaad wel okay^^

    Voor Seb en Lexi dacht ik iets in de richting van studiebudies, aangezien ze ook twee of drie dezelfde keuze vakken hebben, en met een goede vriendschap misschien? Ik weet niet wat zij van hem zou vinden.

    Voor Mike en Seb denk ik wel dat ze het zouden kunnen vinden als Pukwudgies? Alex zou Mike sowieso wel mogen denk ik, omdat hij haar angst om haar moder te verliezen misschien meer zou begrijpen en een intelligent gesprek kan hebben?


    Voor mij is het voot lexi en seb goed hoor. Misschien dat ze over de jaren wel wat opgewarmd is tegenover hem na een koude start, waardoor ze hem nu toch wel mag


    Mike zal ind haar angst wel begrijpen omdat hij het zelf heeft meegemaakt. Hij gaat mogelijk ook wel begrip hebben voor hoe ze zich sims voelt, gezien hij het zelf kent.
    Met seb gaat hij miss wat meer problemen hebben door zn geflirt, maar dan zal het blijven bij eens met zn ogen rollen en er niets over zeggen. Ze zijn ind wel beide pukkies. Hij gaat niet afkerig zijn van seb, maar zeker ook niet zn beste vriend. Mogelijk dat dat voor de dood van zn moeder wat anders was


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik heb Jackson ook openstaan voor iedereen. Dus als je een ideetje hebt, zeg het maar. ^^


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    @Aquilae, hoe zou Mike ongeveer reageren op Alex en haar behandelen?

    @ANTI, Ik zal Jackson zo doorlezen^^. Wat zou hij van Alex en Seb vinden?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    @Aquilae, hoe zou Mike ongeveer reageren op Alex en haar behandelen?

    @ANTI, Ik zal Jackson zo doorlezen^^. Wat zou hij van Alex en Seb vinden?



    Op een eerder rustige manier in ieder geval. Hij laat niet snel zien wat hij voelt, maar door de situatie zal hij zeker wel begrip tonen voor haar gevoelens naar haar moeder toe. Zelf heeft hij de dood van zijn moeder nog niet helemaal verwerkt en ik denk dat hij ergens wel van mening is dat Alex op z'n minst tijd heeft om afscheid van haar te nemen. Vast dat hij haar ook wel eens gezegd heeft dat ze moet genieten van elk moment dat ze samen hebben, zonder te denken aan wat er kan komen. En ik denk dat hij diep vanbinnen wel zou willen dat hij haar op een of andere manier zou kunnen helpen, al was het maar om te voorkomen dat ze hetzelfde meemaak als hij.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Hmm ik twijfel of ik een douchebag maak of een giga teddybeer :x

    en in welk jaar speelt het zich af?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH