• Volgende week woensdag ga ik mijn eerste tattoo laten zetten, namelijk een hartje met daardoor een infinity teken op m'n pols. Het heeft verder geen betekenis, ik vind het gewoon mooi. (:
    Dus, wie heeft ook al een tattoo en wat was jullie ervaring? En als je nog geen tattoo hebt, ben je van plan om er ooit eentje te nemen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb anderhalf jaar geleden mijn eerste laten zetten op mijn schouderblad. Ik vond het echt doodeng maar het viel, op die plek dan, echt heel erg mee.

    Zorg ervoor dat je hem goed blijft verzorgen, dan blijft hij het langste mooi.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Leuk! Beetje spannend omdat het je eerste is, of valt dat wel mee?

    Ik heb er zelf twee. Eentje van afgelopen september en eentje van oktober het jaar ervoor. Ik vond het allemaal best wel meevallen, ook de pijn viel reuze mee bij mij. Al was mijn schouderblad iets moeilijker te verdragen dan mijn onderarm. De eerste keer wist ik zelf niet echt wat te verwachten, maar het is allemaal goed gegaan en ik ben er erg tevreden mee.
    Aftercare is inderdaad wel belangrijk, maar dat zullen ze je nog goed uitleggen bij de tattooshop waar je heen gaat.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    You'll be in the city of light after you got it!

    Ik ga denk ik in de kerstvakantie een tattoo nemen, welke staat voor verleden, heden, toekomst. Het zal een Triskelion zijn met een kern van een Irish knot ^^

    Zo iets


    , maar dan ga ik de Irish knot wat ronder laten uitkomen, meer zoals dit:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 17:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Binnenkort laat ik de mijne zetten; Pims pootafdrukje


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt helemaal niks met tatoeages (volgens mij weet je dat wel nog, haha), maar ik ben benieuwd naar het resultaat. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik heb echt helemaal niks met tatoeages (volgens mij weet je dat wel nog, haha), maar ik ben benieuwd naar het resultaat. ^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb vier tattoos en er zullen er nog héél veel bijkomen. Wees niet zenuwachtig, maar kijk er gewoon naar uit! Ik vind het, maar dat is persoonlijk, helemaal geen pijn doen.

    Ik heb een peace-teken op mijn pols. De pijn viel mee, het was vooral een irritant gevoel. Komt goed joh!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik wil er wel graag eentje, maar ik ben een beetje bang voor de pijn.


    16 - 09 - '17

    Cesaro schreef:
    Ik wil er wel graag eentje, maar ik ben een beetje bang voor de pijn.


    obsessive rage