• Ik hoop dat ik niet te veel klink als een egoïstisch en verwaand nest, maar ik ben heel erg benieuwd wat jullie positief aan mij vinden. :x
    Ik ben een tijd geleden naar de huisarts geweest omdat ik me al sinds oktober/november 2015 erg somber en depressief voel. Zij heeft mij doorverwezen naar de medewerker van de GGZ. Daar heb ik iets meer dan een week geleden een gesprek mee gehad en heeft een aantal modules via internet uitgekozen om mijn negatieve gedachtes te verminderen en ervoor te zorgen dat ik positievere gedachte ook echt accepteer. Ik ben nu bezig met de module "Herstel: Positief zelfbeeld" en hier wordt gevraagd of ik aan anderen wil vragen wat zij positief aan mij vinden.
    Ik wilde hier eerst mijn ouders invullen, maar dat heb ik eigenlijk wel vaker aan mijn ouders gevraagd, dus ik was eigenlijk wel benieuwd wat andere mensen nu positief van mij vinden :x

    En dan nu het luie gedeelte van dit topic: ik heb dus al een heleboel mensen die ik gemeet heb of spreek via Quizlet, alleen ik had geen zin om jullie allemaal een PB'tje te sturen (met name omdat ik zelf ook niet meer allemaal uit mijn hoofd weet). Mocht je me niet kennen, hoef je dus hier ook niet op te reageren :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Je bént positief en daarmee bedoel ik je houding en uitstraling en dat werkt aanstekelijk. Je bent ontzettend lief, sociaal en zorgzaam. En dat baseer ik op de paar keer dat ik je gemeet heb :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb je een keer gemeet op de Utrecht meeting vorig jaar en toen was je echt super aardig tegen iedereen, en je had echt een praatje met iedereen gemaakt, zelfs al kende je diegene helemaal nog niet, o.a ik. bovendien heb je echt een hele lieve uitstraling.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb je maar 1x in het echt gemeet maar wat me heel erg bij bleef is dat je een heel fijne (en rustige) air about you hebt. Heel prettig om mee om te gaan en bij in de buurt te zijn. Ik vind het heel knap dat je mensen zo snel op hun gemak laat voelen, in ieder geval mij dan. (:


    The truth is out there.

    Ik ga een van de komende dagen uitgebreid de tijd nemen om je een berichtje te sturen :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je bent onwijs spontaan en je neemt initiatief, dat is me al bij meerdere meetings opgevallen - en dat is echt heel fijn. Je durft te zeggen wat je denkt en kunt dat op een vriendelijke manier brengen. Daarnaast kun je goed dingen plannen, denk je met anderen mee en ben je - voor mijn gevoel - een echte regeltante. Verder kom je over als een enthousiast en ondernemend persoon, wat erg aanstekelijk is. ^^

    Hopelijk helpt dat een beetje? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel erg veel van wat ik wilde zeggen, is hierboven eigenlijk allemaal genoemd. Je bent een superleuke meid, en enorm vriendelijk tegen iedereen, wat je zeer toegankelijk (?, bij gebrek aan een mooier woord) maakt. Je bent spontaan, en men kan met jou echt over wat dan ook praten, van serieuze gesprekken tot de grootste onzin.
    Zoals anderen ook zeiden heb je ook iets rustigs om je heen, wat voor mensen die wat meer terughoudend zijn ofzo (zoals ik, al zou je het niet zeggen) enorm geruststellend is, en wat het makkelijk maakt om je te vertrouwen.
    Bij meetings ben je ook altijd iemand die kudde meesleurt en een beetje de orde in de gaten houdt, maar op een aangename manier.

    Goede beoordeling van mij, zou ze aan iedereen aanraden :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Selden schreef:
    Ik ga een van de komende dagen uitgebreid de tijd nemen om je een berichtje te sturen :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Enthousiast, spontaan en super gezellig. Je bent sowieso echt heel erg slim en ik vind het leuk dat je overal een hele duidelijke en sterke mening over hebt, want dat kan ik wel waarderen. Daarnaast vind ik je hilarisch, je kan lekker gek doen en het is altijd een hele belevenis om samen met jou op pad te gaan ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.