• • B A S T I L L E •



    'So what would you little maniacs like to do first'

    The Stormers (gekopieerd van fantopic 5):
    Stangster • Rani
    Sandow• Sylvie
    Leah4President • Julia
    Sipos • Gabriëla
    Wasikowska • Fren
    Quies • Sophie
    Antari • Lizzie
    Clingy• Bianca
    sIoane • Floor
    RAB• Linde
    SadTech • Kyle
    Horlinson • Janny
    Bruch • Wendy
    GoodGrief • Nicole


    'How am I gonna be an optimist about this?'





    Naamsveranderingen graag doorgeven
    Wees aardig en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent een nieuw topic

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 21:37 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Liminal schreef:
    Waarom zie ik dit topic nu pas?

    Anyways, nog iemand die gek is op The Anchor? ^^



    JAH!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik ga echt eerlijk zijn. Ik ben een beetje teleurgesteld, want er zijn weinig liedjes die ik tot nu toe leuk vind. Send Them Off en The Currents vind ik nog meevallen.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik ga echt eerlijk zijn. Ik ben een beetje teleurgesteld, want er zijn weinig liedjes die ik tot nu toe leuk vind. Send Them Off en The Currents vind ik nog meevallen.


    Ja? Das wel jammer, misschien nog even wennen aan de nieuwe sound?

    Het album is wel 180 graden anders dan Bad Blood, waar alle nummers mysterieus en fictief waren, Wild World gaat over de vreemde realiteit van uit Dans oogpunt. Maar veel van de nummers spreken me persoonlijk aan en dat had ik op Bad Blood juist weer niet.
    Plus ik heb veel te lang gewacht, dus alles waarin ik Dan's stem hoor vind ik al prachtig ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Lethargic schreef:
    (...)

    Ja? Das wel jammer, misschien nog even wennen aan de nieuwe sound?

    Het album is wel 180 graden anders dan Bad Blood, waar alle nummers mysterieus en fictief waren, Wild World gaat over de vreemde realiteit van uit Dans oogpunt. Maar veel van de nummers spreken me persoonlijk aan en dat had ik op Bad Blood juist weer niet.
    Plus ik heb veel te lang gewacht, dus alles waarin ik Dan's stem hoor vind ik al prachtig ;)


    Ik ben erg picky, ik kan niet zeggen dat ik ooit een grote fan ben geweest van Bastille, maar ze stonden wel in mijn lijstje van goeie bands.


    16 - 09 - '17

    Ik moet er vast nog wel aan wennen met de nieuwe sound enzo, maar ik heb wel vaker bij nummers waar ik de eerste keer zoiets heb van, nee dit is niets voor mij. Dan beluister ik het nogmaals en toch plotseling iets potentieel hoor dat me aanspreekt.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stangster schreef:
    Ik moet er vast nog wel aan wennen met de nieuwe sound enzo, maar ik heb wel vaker bij nummers waar ik de eerste keer zoiets heb van, nee dit is niets voor mij. Dan beluister ik het nogmaals en toch plotseling iets potentieel hoor dat me aanspreekt.


    Haha dat herken ik ook erg met andere bands.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Nog minder dan een maand tot het concert MENSEN!!!


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    nvm

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 12:42 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”