• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:14 ]

    Haha awesome ^^ Ik ga zaterdag naar Berlijn!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat klinkt echt zo gaaf! Ik ben blij voor je ^^


    ©1998

    Oke. Als jij de maker van dit topic bent, ben ik vast jaloers. Nu ga ik het lezen.
    GEWELDIG HE? I know the feeling, en de zaal was inderdaad ook prachtig. En nog een keer??? Hoe vet.
    Wacht. wat. Hoe heb je hem kunnen meeten? Dat is zo gaaf. (tell me everything) Nee maar serieus. I am yealous.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    FeorgeWeasley schreef:
    Haha awesome ^^ Ik ga zaterdag naar Berlijn!

    Heeeel veel plezier!
    BlackAlpha schreef:
    Dat klinkt echt zo gaaf! Ik ben blij voor je ^^

    Haha jaa dat was het ook echt!

    GrandR schreef:
    Oke. Als jij de maker van dit topic bent, ben ik vast jaloers. Nu ga ik het lezen.
    GEWELDIG HE? I know the feeling, en de zaal was inderdaad ook prachtig. En nog een keer??? Hoe vet.
    Wacht. wat. Hoe heb je hem kunnen meeten? Dat is zo gaaf. (tell me everything) Nee maar serieus. I am yealous.

    JA! en ja inderdaad de zaal is echt zó ongelofelijk mooi! Het heel gebouw wel trouwens. Haha ja echt erg, twee keer achter elkaar.

    En ik heb 'm kunnen ontmoeten via de stagedoor achterom. Daar komen alle castleden uit aan het einde van de show. Het is wel even een kwestie van wachten want ze moeten eerst hun kostuums enzo uit doen, maar het is het waard.

    En ik schrok echt van zijn lengte haha. Ik was 1.80m door de nikes die ik aan had, en hij stak nog steeds zo boven me uit. Zo blij dat ik hem in het echt gezien heb haha.

    Krolock schreef:
    (...)
    JA! en ja inderdaad de zaal is echt zó ongelofelijk mooi! Het heel gebouw wel trouwens. Haha ja echt erg, twee keer achter elkaar.

    En ik heb 'm kunnen ontmoeten via de stagedoor achterom. Daar komen alle castleden uit aan het einde van de show. Het is wel even een kwestie van wachten want ze moeten eerst hun kostuums enzo uit doen, maar het is het waard.

    En ik schrok echt van zijn lengte haha. Ik was 1.80m door de nikes die ik aan had, en hij stak nog steeds zo boven me uit. Zo blij dat ik hem in het echt gezien heb haha.

    Ja inderdaad, ik liep daarin en dacht al van 'wow' En hoezo erg, juist leuk toch?

    Zo awesome en zeker het wachten waard.
    Dan is hij erg lang (: Zou ik ook zijn ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oeeh dat klinkt zo geweldig! Ik ben echt blij voor je dat je t zo naar je zin hebt gehad! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GrandR schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, ik liep daarin en dacht al van 'wow' En hoezo erg, juist leuk toch?

    Zo awesome en zeker het wachten waard.
    Dan is hij erg lang (: Zou ik ook zijn ^

    Haha ja leuk is het wel, maar veel mensen zullen het vast niet begrijpen waarom ik zo twee keer achter elkaar ben gegaan
    Uhhu ^^

    Animato schreef:
    Oeeh dat klinkt zo geweldig! Ik ben echt blij voor je dat je t zo naar je zin hebt gehad! :3

    Was 't ook zeker ^^

    Ik vind Berlijn echt een geweldige stad! Maar echt super dat je de musical zo leuk vond, vooral omdat je speciaal daarvoor geweest bent.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik vind Berlijn echt een geweldige stad! Maar echt super dat je de musical zo leuk vond, vooral omdat je speciaal daarvoor geweest bent.

    Is het ook! Er is zoveel te doen, vooral op het gebied van geschiedenis. Erg interessant allemaal.

    Krolock schreef:
    (...)
    Haha ja leuk is het wel, maar veel mensen zullen het vast niet begrijpen waarom ik zo twee keer achter elkaar ben gegaan
    Uhhu ^^

    Ik begrijp het in elk geval wel. (:

    En Berlijn is zeker de moeite waard ook los van de musical ja,


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als groot liefhebber van vampieren, hoop ik echt nog een keertje Tanz der Vampire te kunnen zien. Wie weet, in de toekomst. Ik zie mezelf alleen niet zo snel afreizen naar Berlijn. :W

    Super leuk!
    Ik houd van Berlijn, echt de fijnste stad waar ik ooit ben geweest!
    Dus ik ben heel blij dat ik woensdag op het vliegtuig naar Berlijn stap!
    Waren de tickets duur? Ik ga naar een soort jongerenconferentie, maar ik heb wel 2 vrije avonden.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat gaaf zeg!


    26 - 02 - '16