• Ik had het idee om een SAO aka Sword Art Online RPG te maken.
    SAO is afkomstige van een Japanse Anime en het verhaal is eigenlijk behoorlijk simpel.
    Door middel van een VR-gear zitten 10.000 mensen gevangen in een MMORPG (Massivly Multiplayer Online Role Playing Game). Als ze uit deze virtuele omgeving willen ontsnappen, moeten ze simpelweg het spel uitspelen. Maar dit spel heeft een zeer dodelijke weg genomen.
    Als je sterft in het spel, sterf je ook in RL.


    Zou hier animo voor zijn of niet?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Hier was eerder ook een RPG over gemaakt, maar helaas niet van start gegaan. Ik zou zeker mee doen! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lijkt me wel leuk, maar ik ben totaal geen goeie rpg'er, vooral als er niemand meer reageert en je met 2 of 3 man verder moet terwijl er 15 stonden aangemeld.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    -> Ik heb je titel een beetje aangepast aangezien titles niet alleen in hoofdletters mogen (:


    I am an idiot, I move.

    Ik vind de anime geweldig en RPG graag. Ja dus haha


    “To live will be an awfully big adventure.”

    @Heathens
    Die was geloof ikook van mij, maar dees zou echt onder de naam SAO komen te staan

    @Raisei
    Ik wil ook niets liever dan dat mensen actief zijn. Vandaar dat ikook niet wil starten als er amper interesse is


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ben er ooit eens één gestart die vrij nauw aansloot bij SAO, maar die is nooit van start gegaan. Ik denk dat Nichelle die bedoelde. (;

    Ik zou misschien wel mee doen. Het zou leuk zijn om mijn oude personage te kunnen gebruiken, want die vond ik best wel awesome, hahaha.


    help

    Toriel schreef:
    Ik ben er ooit eens één gestart die vrij nauw aansloot bij SAO, maar die is nooit van start gegaan. Ik denk dat Nichelle die bedoelde. (;

    Ik zou misschien wel mee doen. Het zou leuk zijn om mijn oude personage te kunnen gebruiken, want die vond ik best wel awesome, hahaha.


    Deze bedoelde ik inderdaad! Ik had er toen zo veel zin in haha :'D Maar ik zou ook Mykie terug brengen, had aardig wat inspiratie voor haar — zou gaaf zijn als ik haar weer tot leven kan brengen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heathens schreef:
    (...)

    Deze bedoelde ik inderdaad! Ik had er toen zo veel zin in haha :'D Maar ik zou ook Mykie terug brengen, had aardig wat inspiratie voor haar — zou gaaf zijn als ik haar weer tot leven kan brengen.


    Ik heb er even over nagedacht om hem terug te brengen, maar ik haat het om RPG's te onderhouden. :')

    Hadden wij ook al niet superveel gepland voor Mykie en Riley? :'D Serieus al die personages waren zo awesome. Denk dat het gewoon een slechte periode was. :/ Helaas.

    Well if you're gonna join this one, I shall too. ^^ If I can keep Riley, that is.


    help

    Ach, ik wist niet dat er nog een geweest is.

    Ik zal er nog eens over nadenken. Miss dat ik het toch gewoon ga proberen, ik zelf namelijk ook wel veel zin hierin


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Je mag altijd die van mij overnemen hoor, moest je dat willen. x)

    Of gewoon een nieuwe starten. Ik denk dat ik wel zou meedoen, als Riley goedgekeurd wordt, tenminste.


    help

    Toriel schreef:
    (...)

    Ik heb er even over nagedacht om hem terug te brengen, maar ik haat het om RPG's te onderhouden. :')

    Hadden wij ook al niet superveel gepland voor Mykie en Riley? :'D Serieus al die personages waren zo awesome. Denk dat het gewoon een slechte periode was. :/ Helaas.

    Well if you're gonna join this one, I shall too. ^^ If I can keep Riley, that is.


    I feel you, haha. Je had het wel super goed uitgewerkt, though.

    Volgens mij hadden we inderdaad superveel gepland voor ze — al zou ik echt niet meer weten wat allemaal :'D Hadden we het besproken in PB? Dan kunnen we het eventueel altijd nog opzoeken haha. Helaas ja, hij was echt super leuk!

    Nice! I'm excited.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Toriel
    Heb je een link naar die van jou, dan kijk ik er wel ff naar. Denk wel dat ik hem niet letter over ga nemen


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Dit is de story. De link naar het topic staat bovenaan bij de omschrijving. Hij is wel helemaal Engels. :')

    Anyways, je ziet wat je ermee doet. ^^


    help

    Yeeeeees.


    Heaven is a place that we all have

    Toriel schreef:
    Dit is de story. De link naar het topic staat bovenaan bij de omschrijving. Hij is wel helemaal Engels. :')

    Anyways, je ziet wat je ermee doet. ^^


    Geeft niets hoor. Ik heb geen enkel probleem met engels
    Bedankt dat ik een kijkje mag nemen


    "Nothing is True. Everything is Permitted"