• Ik ben donderdag naar Rock Werchter gegaan, en dat was geweldig. Nu heb ik daar Jake Bugg gezien, die ik eerst niet zo goed kende, maar momenteel ben ik helemaal weg van hem. Zijn er nog mensen die hem kennen? (:


    I don't think you quite understand, honey

    Ik heb net op Canvas een klein stukje van zijn optreden gezien! Ik zal morgen zijn muziek eens uitgebreid beluisteren. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MT. Ik ken hem niet, maar nieuwe muziek uitproberen is altijd leuk. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ken hem al sinds het begin van zijn muziekcarrière. Ik ben echt een groot fan van hem! Ik heb al zijn cd's, alleen heb ik helaas nog niet de kans gehad om hem live te horen zingen! Maar ben echt verzot op zijn muziek! Mijn lievelingsnummers van hem zijn: song about love, taste it, lightning bolt, me&you en what doesn't kill you.
    Hij is echt een steen goede zanger, met een heel uniek geluid en het lijkt totaal niet op de shit die je tegenwoordig op de radio hoort. Heerlijk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik ken hem al sinds het begin van zijn muziekcarrière. Ik ben echt een groot fan van hem! Ik heb al zijn cd's, alleen heb ik helaas nog niet de kans gehad om hem live te horen zingen! Maar ben echt verzot op zijn muziek! Mijn lievelingsnummers van hem zijn: song about love, taste it, lightning bolt, me&you en what doesn't kill you.
    Hij is echt een steen goede zanger, met een heel uniek geluid en het lijkt totaal niet op de shit die je tegenwoordig op de radio hoort. Heerlijk!

    Als je hem live kan zien, moet je het zeker doen - hij is ook live gewoon geweldig! En het is echt prachtig om hem op zijn gitaar bezig te zien ^^


    I don't think you quite understand, honey