• Ja, echt fucked. En waarom?

    Omdat één keer per maand de hel uitbreekt in die verrekt boosaardige baarmoeder van ons.
    Mannen, wees blij, want de ellende genoemd in dit lijstje wil je niet.
    Echt niet.

    De zes grote nadelen van een boosaardige baarmoeder (ook wel monster genoemd)


    oi, suzy

    So relatable.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Gereageerd, lol.

    1. geen last van. Becuz 2 cool for 6
    2. True, echt, elke tien minuten moet ik plassen
    3. Sinds ik de pil gebruik heb ik daar geen last meer van.
    4. Jup, maar beter een mvb'tje dan een tp.
    5. Zeker, maar bij mij is het vooral de twee dagen ervoor en de eerste dag, voor de rest valt het mee.
    6. Daarom koop ik het altijd na mijn periode, want vaak is het dan pas op, win.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 14:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    omg ik ben echt niet in staat om te sporten tijdens de eerste dagen van m'n ongesteldheid. I ran to the station once on my period and I nearly died.


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt gewoon helemaal wat jou lijstje zegt.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik snap sommige dingen wel, maar zo voelde het voor mij niet. :W


    26 - 02 - '16

    Oh, zo waar. Vooral de moodswings. Wanneer ik opsta en de hele wereld prachtig en geweldig is, en 10 minuten later lig ik huilend op de grond zonder reden. Damn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik kan me eigenlijk alleen maar vinden in vijf :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Benevolence schreef:
    So relatable.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk alleen een heel klein beetje last van 3 en 5. Dus op zich mag ik niet klagen.

    Ben ik de enige die van al deze dingen geen last heeft?

    Vanaf nummer drie herken ik het zeker. Voor mijn gevoel kijkt echt iedereen dan naar me als ik maandverband moet kopen. Dan denk ik altijd maar, iedere vrouw die ongesteld wordt, moet dit soort spullen hebben dus de kassamedewerkers hebben het vast al zo vaak gezien.

    Moodswings heb ik vaak voordat ik het wordt dus iedere keer dat ik heel emotioneel ben, denk ik dat ik binnenkort ongesteld moet worden. Maar tijdens zijn ze er ook. Hoewel ik het niet meer dan normaal vind dat als ik een lange dag heb gehad, dat ik soms wat geïrriteerder ben dan normaal of ik nou ongesteld ben of niet.


    Physics is awesome

    Bloodborne schreef:
    Oh, zo waar. Vooral de moodswings. Wanneer ik opsta en de hele wereld prachtig en geweldig is, en 10 minuten later lig ik huilend op de grond zonder reden. Damn.

    Dat vooral. (En dat heb ik de dag ervoor ook.)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ben ik de enige die like echt geen last heeft van moodswings?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als iemand op zoek is naar een baarmoeder, wil ik deze wel doneren...
    No, seriously, take that devilish thing away from me


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Kan er gelukkig niet over meespreken, maar wel respect dat jullie het volhouden hoor!


    Queer zijn is gewoon alles