• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 29 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Morticia —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • Marmoreal —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • Nakamura —— Bone • 36 • 1,12
    • Armbandje —— Vincent • 22 • 1,12
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • ANTI —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • Ziegler —— Monica Kassandra Lopez • 25 • 1,8
    • XY —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 23:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I mean scheurbuik. Maar als je net op t land bent geweest is dat wel onwaarschijnlijk


    how dare you speak of grace

    Ik ga vandaag of morgen nog eens posten met Sitka en haar iemands richting op sturen, al weet ik nog niet wie maar dat komt wel goed ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Sorry Shireen voor het wachten, zelf was het niet echt mijn plan om het zo te laten lopen. Recentelijk gaat het allemaal niet meer zo goed privé, dus ik heb amper tijd / fut om echt nog achter de pc te duiken om wat goeds te typen. Omdat ik het vreselijk vind dat je zolang aan het wachten bent zal ik een deze dagen oprecht proberen wat te schrijven hiervoor... anders zal ik op zijn minst een korte reply schrijven vanuit Bone waarbij hij een einde knoopt aan het gesprek. Sorry guys, ik vind het zelf ook oprecht jammer want ik was echt vreselijk exited voor dit rpg. |: Ik hoop dat alles zo spoedig mogelijk weer goed zal lopen en dat ik hier dan ook weer lekker enthousiast kan gaan reageren. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Sorry, ik schrijf me uit. Ik merk dat ik weinig inspiratie heb en ik wil niemand op me laten wachten. Veel plezier nog.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Nakamura, wat stom! :C hopelijk gaat het snel beter, but take your time.

    @Ziegler whaaat D;


    how dare you speak of grace

    Ziegler schreef:
    Sorry, ik schrijf me uit. Ik merk dat ik weinig inspiratie heb en ik wil niemand op me laten wachten. Veel plezier nog.


    Zeker weten? Ik ben zelf niet thuis tot en met morgen, dus ik kan sowieso niet reageren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zeker weten? Ik ben zelf niet thuis tot en met morgen, dus ik kan sowieso niet reageren.

    Ik kan het eventueel nog een dagje aankijken, maar ik merk dat ik er moeilijk in kom met mijn personage.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)
    Ik kan het eventueel nog een dagje aankijken, maar ik merk dat ik er moeilijk in kom met mijn personage.

    Ik wil je eventueel wel helpen, als je dat fijner vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziegler schreef:
    (...)
    Ik kan het eventueel nog een dagje aankijken, maar ik merk dat ik er moeilijk in kom met mijn personage.


    Me too, sorry dat ik was weg gegaan, maar blijkbaar gaat Nakamura dus een einde aan de conversatie schrijven en dan kun je naar Victoria toe. Misschien terugkomen op wat Monica eerder al vroeg, en anders kunnen we samen iets anders bedenken (:


    how dare you speak of grace

    @ Zubat: Oke, ik hoop dat je er iets aan hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo, ik wilde wachten met wegvaren totdat ik wist dat ze ongeveer terug was, want wegvaren zonder stuurman kan niet (nerd)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nou ik ben er weer. 8D


    Your make-up is terrible

    Zullen we maar uitvaren dan? ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zullen we maar uitvaren dan? ;3

    Jaaa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Zullen we maar uitvaren dan? ;3


    Sure thang.
    *zoekt zeemans taal so Victoria be like good at what she does maar ik weet niets van schepen :c*


    how dare you speak of grace