• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 29 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Morticia —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • Marmoreal —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • Nakamura —— Bone • 36 • 1,12
    • Armbandje —— Vincent • 22 • 1,12
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • ANTI —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • Ziegler —— Monica Kassandra Lopez • 25 • 1,8
    • XY —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 23:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Standal schreef:
    Is het nu een goed moment om uit Port Royal te varen (neem aan dat de meeste aan boord zijn)?


    Ik vind van wel. Is iedereen er klaar voor?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind van wel. Is iedereen er klaar voor?

    Ik wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Prima! ^^
    Sorry als ik er erg overheen gelezen heb, maar mag ik Monica naar iemand toesturen? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké, fine.
    Ik vind het wel makkelijk dat er door Wampus geen aandacht meer wordt gegeven aan wat ik te zeggen heb (een discussie beginnen en er zomaar uitstappen is niet helemaal hoe het normaal werkt), but fine.
    I'm ready.


    how dare you speak of grace

    Ik ben er ook klaar voor.


    kindness is never a burden.

    Ziegler schreef:
    Prima! ^^
    Sorry als ik er erg overheen gelezen heb, maar mag ik Monica naar iemand toesturen? c:


    Wampus said:

    Ik dacht dat je met Shireen RPG'de? Je mag Rogue wel storen, extra gezellig voor hem, maar ANTI's personage is nu bij hem. Waar ik trouwens vanavond voor ga schrijven! Sorry for the delay.

    Assassin said:

    Cain is ook nog vrij aan het roer, als iemand hem wilt storen.

    Morticia said:

    Mensen mogen ook altijd nog Teddy en Azar storen. Al is hij niet in zo'n opperbeste bui, of juist wel -- als je bedenkt dat hij zojuist praktisch een funstick heeft gerookt.


    how dare you speak of grace

    Ik ben er ook klaar voor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shireen schreef:
    (...)

    Wampus said:

    Ik dacht dat je met Shireen RPG'de? Je mag Rogue wel storen, extra gezellig voor hem, maar ANTI's personage is nu bij hem. Waar ik trouwens vanavond voor ga schrijven! Sorry for the delay.

    Assassin said:

    Cain is ook nog vrij aan het roer, als iemand hem wilt storen.

    Morticia said:

    Mensen mogen ook altijd nog Teddy en Azar storen. Al is hij niet in zo'n opperbeste bui, of juist wel -- als je bedenkt dat hij zojuist praktisch een funstick heeft gerookt.


    Thanks. ;3


    Your make-up is terrible

    @ ANTI: Kun je er wel iets mee?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shireen schreef:
    Oké, fine.
    Ik vind het wel makkelijk dat er door Wampus geen aandacht meer wordt gegeven aan wat ik te zeggen heb (een discussie beginnen en er zomaar uitstappen is niet helemaal hoe het normaal werkt), but fine.
    I'm ready.


    Wampus schreef:
    (...)
    Oke, ik wil hier niet te lang over doorgaan, maar alleen mijn punt duidelijk maken. Het is ook niet mijn bedoeling om je aangevallen te laten voelen, maar ik ben me wel aan het ergeren aan de reacties.
          En misschien is het duidelijk voor jou, maar je doet dit wel vaker, dus voor mij (en anderen) is dit niet duidelijk dat het een grapje zou moeten zijn. Daarnaast, zou een grapje niet moeten zijn waar anderen òòk om lachen? Tot nu toe heb ik niet gemerkt dat er ook anderen om de 'grapjes' lachte. Je vermeldde zelf ook in het ideeën topic dat je een obsessief gedrag vertoonde rondom Black Sails/POTC (ik heb zo'n gevoel ook GOT), dus ik denk dat je de dingen nu op een rare manier probeert om te draaien.
          Ik wilde niet eens dat woord (de schuld) erbij halen, omdat het simpelweg kinderachtig is, ik gewoon mij ergens aan erger en graag wil dat je een beetje met je grapjes dimt + inziet dat iemand hier echt last van heeft. Ik maak niet zulke reacties, jij bent degene die zich zo gedraagt. Ik ga hier iniedergeval mee stoppen, want dit leidt nergens naartoe en ik wil graag nog dat de RPG gezellig blijft. Hopelijk snap je wel dat er mensen last hebben van sommige reacties die je maakt.

    Hierom reageert ze er niet meer op, want ze heeft vermeldt ermee te stoppen en wil het RPG gezellig houden.
    Zelf moet ik je wel laten weten dat ik haar ook gevraagd had er niet verder op in te gaan, precies om de redenen die ik jou eerder had verteld. Sorry als je juist wél verder ermee wilde! Het leek mij gewoonweg handiger er niet teveel op in te gaan doordat het enkel een negatieve sfeer met zich meebrengt en het anders té erg doorgaat.


    Nu ik dat heb uitgelegd: Zullen we nu allemaal gezellig doorpraten over piraatjes en wat daar allemaal bij komt kijken?
    (pirate)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 23:32 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wampus schreef:
    @ ANTI: Kun je er wel iets mee?


    Oeps, sorry voor het niet reageren! En ik kan er zeker wat mee. Ik hoop morgenochtend / middag te kunnen posten. c: Sorry voor het wachten.


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Oeps, sorry voor het niet reageren! En ik kan er zeker wat mee. Ik hoop morgenochtend / middag te kunnen posten. c: Sorry voor het wachten.

    Ik zat eigenlijk vooral meer op je antwoord te wachten, want ik wist niet of je het überhaupt gelezen had. Maar fijn! Dan wacht ik de post af. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Morticia, ik snap dat. Ik hoef er verder zelf ook niet over door te gaan. Ik wil gewoon ook weten dat de boodschap van dat je iemand niet zomaar 'obsessief' kunt noemen is overgekomen :')
    Alrighty rue.


    how dare you speak of grace

    Alrighty folks, ik ben nu op Rotterdam Airport om naar Split te vliegen en ik ben volgende week zondag weer terug :'D
    Wifi is er vast wel in hotels but I'm not sure, so ya.
    Attendance will be spotty.


    how dare you speak of grace

    ^ VEEL PLEZIER. MAAK VEEL VRIENDJES EN VRIENDINNETJES :D :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.