• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 29 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Morticia —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • Marmoreal —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • Nakamura —— Bone • 36 • 1,12
    • Armbandje —— Vincent • 22 • 1,12
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • ANTI —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • Ziegler —— Monica Kassandra Lopez • 25 • 1,8
    • XY —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 23:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    I did it!

    Geniale post!
    Mijn allereerste - eigen reactie - is ook echt om te zeggen dat ik hem dan gewoon helemaal naakt wil zien, niet in z'n ondergoed :'D
    Maar goed, Sitka zal eerder zoiets hebben van: je heb een behoorlijke klap van de molen gehad. Er gaat vast wel iets gepast volgen, ik lief je post in ieder geval - Cain is geweldig!
    Morgen hoop ik tijd te vinden om te schrijven, want het jeukt om nu al te schrijven, maar eigenlijk had ik al even in m'n bed moeten liggen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Geniale post!
    Mijn allereerste - eigen reactie - is ook echt om te zeggen dat ik hem dan gewoon helemaal naakt wil zien, niet in z'n ondergoed :'D
    Maar goed, Sitka zal eerder zoiets hebben van: je heb een behoorlijke klap van de molen gehad. Er gaat vast wel iets gepast volgen, ik lief je post in ieder geval - Cain is geweldig!
    Morgen hoop ik tijd te vinden om te schrijven, want het jeukt om nu al te schrijven, maar eigenlijk had ik al even in m'n bed moeten liggen XD


    Yay, ik ben blij dat je hem leuk vind!
    Haha, naar bed dan maar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yay, ik ben blij dat je hem leuk vind!
    Haha, naar bed dan maar.

    Ik ben aan het uitstellen, heb je post al voor een tweede keer gelezen, omdat ik hem gewoon amusant vind ^_^
    Maar goed, ik ga echt m'n bed opzoeken, morgen laatste werkdag en dan weekend!
    Whaha mezelf kennende ga ik zo ook nog even op m'n gsm spieken, slapen is eigenlijk zo'n tijdverspilling :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Daveed schreef:
    (...)
    Take your time (:

    Oh—kay, vanavond gaat 'ie niet meer lukken, maar morgen zal ik zeker posten. Ik ga er de hele tijd klaar voor zitten, maar als ik dan eenmaal er klaar voor ben, verlies ik het weer. In elk geval zal er een hoop prut inkomen, om het een beetje op te vullen, dus dan is het nog maar de vraag of jij er überhaupt wat aan hebt, haha.

    @Valkyries—— WHUT. You are crazy, who doesn't like sleeping? (Except for lil' children, those are on a whole other level.)



    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ The whole day.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh—kay, vanavond gaat 'ie niet meer lukken, maar morgen zal ik zeker posten. Ik ga er de hele tijd klaar voor zitten, maar als ik dan eenmaal er klaar voor ben, verlies ik het weer. In elk geval zal er een hoop prut inkomen, om het een beetje op te vullen, dus dan is het nog maar de vraag of jij er überhaupt wat aan hebt, haha.

    @Valkyries—— WHUT. You are crazy, who doesn't like sleeping? (Except for lil' children, those are on a whole other level.)



    Nja, voor mij heeft een dag veel te weinig uren, letterlijk. Dus de uren die ik slaap, zou ik eigenlijk veel liever voor andere dingen willen gebruiken, maar goed, een mens moet nu eenmaal slapen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Nja, voor mij heeft een dag veel te weinig uren, letterlijk. Dus de uren die ik slaap, zou ik eigenlijk veel liever voor andere dingen willen gebruiken, maar goed, een mens moet nu eenmaal slapen XD


    Sims freaks be like: testing cheats enabled true


    how dare you speak of grace

    Valkyries schreef:
    (...)
    Nja, voor mij heeft een dag veel te weinig uren, letterlijk. Dus de uren die ik slaap, zou ik eigenlijk veel liever voor andere dingen willen gebruiken, maar goed, een mens moet nu eenmaal slapen XD

    Maar dan heb je toch juist slaap nodig. Sowieso acht uur. :Y)
    Ik ga nu in elk geval wel pitten, because I love it. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Chivalry/Gabriëlle: Ik ben klaar, maar ik denk dat je er weinig aanhebt, omdat ze weer weggaat en ja.. moet je het maar lezen, hehe. Als ik er enkele fouten in schrijf, komt het door mijn moeheid en benauwdheid. Ik hoop in iedergeval niet dat 'ie zo slecht is als dat ik denk en misschien goed om te weten, dat schuingedrukte (wat ik vaak doe in (O)RPG's) is een herinnering waar hij over droomt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is het trouwens zo dat iedereen nu al op het schip is?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Is het trouwens zo dat iedereen nu al op het schip is?


    Er is vgm nog 1 iemand (of meer) die later nog gejoined zijn die nog niet gepost heeft.

    Nakamura? :Y)


    how dare you speak of grace

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh—kay, vanavond gaat 'ie niet meer lukken, maar morgen zal ik zeker posten. Ik ga er de hele tijd klaar voor zitten, maar als ik dan eenmaal er klaar voor ben, verlies ik het weer. In elk geval zal er een hoop prut inkomen, om het een beetje op te vullen, dus dan is het nog maar de vraag of jij er überhaupt wat aan hebt, haha.

    @Valkyries—— WHUT. You are crazy, who doesn't like sleeping? (Except for lil' children, those are on a whole other level.)




    Oh, maakt niet uit. Ik kan wel met alles iets. Ik ben goed in zeiken en posts opvullen ^^ (Niet dat ik daar trots op ben, of course)


    kindness is never a burden.

    Tarrant schreef:
    @ Chivalry/Gabriëlle: Ik ben klaar, maar ik denk dat je er weinig aanhebt, omdat ze weer weggaat en ja.. moet je het maar lezen, hehe. Als ik er enkele fouten in schrijf, komt het door mijn moeheid en benauwdheid. Ik hoop in iedergeval niet dat 'ie zo slecht is als dat ik denk en misschien goed om te weten, dat schuingedrukte (wat ik vaak doe in (O)RPG's) is een herinnering waar hij over droomt.


    I like it. c:
    Del loopt vooral weg omdat ik niet te veel in ORPG mood wil. ;')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    (...)

    I like it. c:
    Del loopt vooral weg omdat ik niet te veel in ORPG mood wil. ;')

    Hehe, hij heeft haar ook gezegd dat ze moest gaan c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfoe, oudste gedropt bij m'n ouders voor het weekend, jongste ligt op bed, sjuust klaar met huisje poetsen en m'n wederhelft is nog heerlijk werken door z'n wachtdienst... dus ik kan starten aan een post met Sitka! En tussendoor genieten van m'n magnumijsje (fish)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”