• Haii,

    Ik ga een Harry Potter fanfiction schrijven maar ik wil graag de nieuwe informatie van Pottermore gebruiken, dus dit is meer een vraag; Zouden jullie een HP fanfic lezen dat zich voor een deel op de Amerikaanse toverschool afspeeld? Want als niemand het gaat lezen sla ik die delen gewoon over .


    Mijn andere topic voor dit verhaal
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178852


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Ik denk dat als je het op Ilvermorny laat afspelen, je zelf heel veel erbij moet bedenken zoals personages, magische dieren (want de magische dieren in Amerika zijn anders ofzo) en gewoon kleine dingetjes zoals je die ook bij Hogwarts hebt - Tickle the pear, bijvoorbeeld - ik neem aan dat niet alle toverscholen hetzelfde zijn in dit soort dingen en dat is misschien lastiger voor jou. Verder ben ik ook een beetje meh over Ilvermorny in het algemeen, maar als jij er graag over schrijft, moet je het zeker doen. Het is in ieder geval origineler dan het alleen op Hogwarts te laten afspelen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.