• HAPPY BIRTHDAAAAAAAAY, LISANNE! Kom op mensen, stuur haar heel veel felicitaties, want Lisanne/Polovina is gisteren 15 geworden! Het spijt me dan ook heel erg dat ik het topic gister niet geopend heb wegens de drukte.
    Harry Potter: "I solemnly swear that this is going to be a great birthday!"













    Imagine: Je verjaardag vieren op Hogwarts.

    Hermoine: "Sluit je ogen, Lisanne!"
    Lisanne: "Ok, als dat echt moet." *sluit haar ogen*
    Hermoine: "Goed zo, ik ga je helpen." *begeleid Lisanne naar de eetzaal*
    Ron: "Shhttt! Daar is ze!"
    Lisanne: "Ron? Hermoine, wat is er aan de hand?"
    Hermoine: "Niets, we zijn er bijna." *laat Lisanne stoppen* "Open je ogen maar."
    Lisanne: *opent ogen en ziet alle leerlingen en leerkrachten in de eetzaal zitten*
    Iedereen: "Happy Birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Lisanne, happy birthday to you! Hiep hiep, hoeraaaa! Hiep hiep, hoeraaaa!" *ondertussen verschijnt er allerlei lekkers op de tafels en vliegen er slingers door de lucht*


    Imagine: Je verjaardag vieren in je district.

    Effie: "Vandaag kondig ik aan dat de Hongerspelen officieel geschrapt worden voor dit jaar en dat heeft een belangrijke reden. Niemand minder dan onze lieve Lisanne is vijftien geworden! Laten we haar een gelukkige verjaardag wensen op drie!"
    Lisanne: *weet niet wat haar overkomt* "Wat...?"
    Effie: "Eén, twee, drie!"
    Iedereen: "Happy birthday, Lisanne!"
    Effie: "En dan nu taart voor iedereen!"




    Effie: "May the odds be ever in your favor."
    Laten we even gezellig bij Lisanne gaan zitten en samen genieten van de taarten! Uiteraard wanneer Lisanne eerst een wens heeft gedaan en dan vijftien kaarsjes uitgeblazen heeft.


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! Hopelijk had je een leuke dag en zijn de laatste paar uur van je verjaardag ook nog fantastisch. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, ik had haar al een fijne verjaardag gewenst! nu doe ik het nog een keer!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nog gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Gefeliciteerd! *O*

    En leuk topic!

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 20:57 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nog gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad!


    i wanna die with you once or twice.

    Ahh wat een ontzettend leuk topic! Ik hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt gehad *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Van harte gefeliciteerd. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aww hartstikke bedankt (H)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 21:29 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mooi topic. ^^ Gelukkige verjaardag nog!


    Ik wil een tuin vol egels