• Ik reis heel graag , maar ik ben zo slecht in inpakken. Morgen vertrek ik naar Berlijn en ik weet echt niet wat ik mee moet nemen . We vliegen en mogen alleen handbagage meenemen (dus 1 kleine koffer en een tas) en dat vind ik best weinig voor 7 dagen. Zeker omdat ik niet zeker ben van het weer.
    Dus in plaats van verder inpakken maak ik dit topic.
    Mensen die dit herkennen? Hebben jullie nog tips?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zware kleding en schoenen die veel plek in beslag nemen al aan doen. Dan hoef je tenminste niet mee te nemen in je koffer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op youtube staan filmpjes van hoe je veel in een kleine ruimte kan inpakken. 8D

    Ik ben 12 dagen op vakantie gegaan naar Spanje samen met mijn vriend en we hadden 1 koffer mee met z'n tweeën en voor de rest enkel handbagage.


    Your make-up is terrible

    • Neem genoeg ondergoed mee, ongelukjes kunnen altijd gebeuren.
    • Een bh zou genoeg kunnen zijn voor 7 dagen, als je dit vies vind kun je er twee meenemen(maar je hebt er ook al een aan als je vertrekt), vouw ze in elkaar en prop ze in een hoekje. En anders kun je die ene altijd nog wassen als je doucht en deze in de nacht ophangen zodat hij droogt.
    • Twee broeken zal genoeg moeten zijn(in totaal heb je er drie omdat je er al een draagt). Is de ene vies? Trek de andere aan en was die ene met je onder de douche. Het zal wel snel droog zijn.
    • Hetzelfde met truitjes. Neem sowieso een trui met lange mouwen mee, vier t-shirts en een hemd voor warm weer. Doe je jas aan en trek hem in het vliegtuig uit.
    • Shampoo kun je altijd in de hoekjes proppen, net als deodorant en maandverband(desnoods haal je dat laatste daar mocht je wel plots ongesteld worden)
    • Doe ook zoveel mogelijk dingetjes in de rugzak, maar ik denk dat je deze wel vrij wilt houden voor je laptop of andere dingen?

    Werkt dit? c:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 18:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Welllll, zelf draag ik heel graag jurkjes. Dus als je dan jurkjes meeneemt en daar een leren jasje voor (kun je aandoen in het ziekenhuis) en twee/drie paar leggings, dan kun je de leggings aandoen als het koud is en zonder als het warm is. Zo hoef je niet lange en korte broeken mee te nemen, maar goed het hangt dus wel af van je stijl.^^ Dan zou ik daar een paar open schoenen en een paar dichte schoenen bij inpakken. Onderbroeken,sokken, bh's. Klein parfummetje, douchegel, nagelknipper (niks zo vervelend als gebroken nagels en geen knipper), een kam/borstel, make-up/make-up remover/wattenbollen. Iets van eten voor onderweg, zakdoekjes, handcreme, powerbase (oplader voor onderweg), telefoonoplader. DE PI/medicijnen als je die slikt, zeer belangrijk =p Maandverband (just in case), pleisters,zonnebril, bikini (?), pyjama, deo, tandenborstel, tandpasta, haar elastiekjes/klem, boek (?), koptelefoon/oortjes, geld/pinpas, rugzakje (voor in de stad), bidon (kun je vullen in het hotel), plastic zakjes (voor als je eten het hotel uit wilt sneaken zoals ik dat deed, scheelt je weer voor de lunch ='D)....en dat was het wel zo'n beetje.c:

    Dat is eigenlijk alle shit die ik altijd meesleep en wat ik echt nodig vind, het ligt er net aan wat je graag wilt.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    RichardSHarmon schreef:
    • Neem genoeg ondergoed mee, ongelukjes kunnen altijd gebeuren.
    • Een bh zou genoeg kunnen zijn voor 7 dagen, als je dit vies vind kun je er twee meenemen(maar je hebt er ook al een aan als je vertrekt), vouw ze in elkaar en prop ze in een hoekje. En anders kun je die ene altijd nog wassen als je doucht en deze in de nacht ophangen zodat hij droogt.
    • Twee broeken zal genoeg moeten zijn(in totaal heb je er drie omdat je er al een draagt). Is de ene vies? Trek de andere aan en was die ene met je onder de douche. Het zal wel snel droog zijn.
    • Hetzelfde met truitjes. Neem sowieso een trui met lange mouwen mee, vier t-shirts en een hemd voor warm weer. Doe je jas aan en trek hem in het vliegtuig uit.
    • Shampoo kun je altijd in de hoekjes proppen, net als deodorant en maandverband(desnoods haal je dat laatste daar mocht je wel plots ongesteld worden)
    • Doe ook zoveel mogelijk dingetjes in de rugzak, maar ik denk dat je deze wel vrij wilt houden voor je laptop of andere dingen?

    Werkt dit? c:

    Ik ga op bijna op vakantie en dit is zo handig he, zo heb ik het nog nooit bekeken! Super tip !


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Ik heb nu 6 weken overleefd met 15 kilo. (oke, ik heb wel kleding gewassen, maar dat is logisch)

    -Probeer maar 1 warme trui mee te nemen
    -Voldoende ondergoed en sokken!
    -drie shirts (en een aan)
    -een of twee Vestjes (daar wordt een tshirt een warm iets van)
    -2 lange broeken (en een aan)
    -1 korte broek
    -Open schoenen (doe dichte schoenen aan)
    -misschien een jurkje
    -Pyjama
    -Shampoo, conditioner, tandpasta, zeep, deo mini's (vergeet deze niet in een plastic zippertas te doen en als laatste in te pakken. Anders moet je dat daar allemaal nog doen)
    -tandenborstel en borstel
    -Medicijnen
    -maandverband en dergelijke
    -Telefoonoplader
    -Geld
    -Vermaakspullen (kaarten/boek/mp3 speler/speakers/whatever)


    Dit moet makkelijk passen in een kleine koffer en rugzak! Doe je jas aan en stop eventueel nog wat in je jaszakken!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goed idee: kleren oprollen ipv vouwen. Zo kun je 3-4 shirts op de plek van 2 proppen ;p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Bedankt voor de tips! Ik heb bij de H&M 2 korte broeken gekocht van stof (ipv spijker ofzo) en die nemen lekker weinig ruimte in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lange broeken van zachte stof meenemen en zoveel mogelijk qua kleding oprollen met een elastiek eromheen, zo heb ik alleen handbagage meegenomen voor een vakantie van 14 dagen in Frankrijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat oprollen heefr echt goed gewerkt!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha, ik ben nu begonnen met het pakken voor 6 weken Frankrijk en ik ben weer deze tips aan het gebruiken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one