• "Een geboren schrijfster"

    Complimentjes
    itsmagicc
    Hi Janny c:

    Deze week is jou week, woehoe! En je verdient het echt heel erg!
    Ik geniet altijd zo erg van je verhalen, de manier waarop je dingen beschrijft, ik ga er gewoon altijd zo erg in op en dat is iets dat erg zeldzaam is (:. Je schrijfstijl is echt uniek, net als je verhalen die je altijd een leuke twist weet te geven.
    En bovenop het feit dat je een geweldige schrijfster bent, ben je ook nog eens een meisje met een hart van goud c:.

    Geniet van je week, en blijf Quizlet alsjeblieft verrassen met je geweldige verhalen c:

    Xx Lau.


    Cliffhanger
    Lieve Horlinson,

    Bij deze wil ik je heel erg bedanken voor de leuke reacties die je plaatst!
    Ik waardeer het heel erg dat je er de tijd voor neemt en ze zijn altijd leuk om te lezen.
    Zo nu en dan hebben we eens contact en je lijkt me een hele aardige meid ^^
    Dus hier een bloemetje voor jou (flower)

    Hugs&Kisses, Cliffhanger


    Tomlinsbear
    Lieve Horlinson,

    Nog nooit heb ik zo'n origineel verhaal gelezen als 'Yellow Pages'. Nog nooit heeft een schrijfstijl mij aan het huilen gemaakt, meestal is het het onderwerp maar de manier waarop je gebruik maakt van woorden is prachtig. Metaforen blijven in je hoofd hangen, dit verhaal zal ik nooit vergeten! Besef alsjeblieft hoeveel talent je hebt, en stop nooit met schrijven.

    Je bent altijd super aardig tegen alle users hier op Quizlet.
    Je verdient het om eens in het zonnetje gezet te worden <3

    Liefs,
    Shania (Tomlinsbear)



    Amica
    Hey ^^,
    Allereerst wil ik even zeggen dat jij echt een geweldige schrijfster bent! Jouw verhaal is echt het enige dat ik nog volg op dit moment, en het is echt fantastisch! Jij hebt echt veel schrijftalent! Normaal ben ik niet zo voor hele levensverhalen onder een hoofdstuk, maar bij jou vind ik dat totaal niet erg. Je straalt gewoon zo'n rust uit, waardoor ik er zelf ook rustig van word. (: Hoewel ik je niet zo goed ken, verdien je dit toch echt wel!
    Knuffels,
    Alina - Amica

    Creatie(s) in de kijker
    Wisten jullie dat Horlinson leuke One Direction stories schrijft? Neem hieronder een kijkje voor haar meest recente story!

    "Ik ga het je leren, al is het het laatste wat ik doe. Ik ga al je scherpe, gebroken stukjes verzamelen en weer aan elkaar lijmen. Ik ga je leren hoe je van het leven moet genieten, hoe je lief moet hebben. Ik ga je helpen om je passie terug te krijgen, je passie voor het spel.."
    "Wacht even, Oprah — welk spel?"

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Ik wil een tuin vol egels

    Ohh wat leuk weer c;
    Fijne week!


    26 - 02 - '16

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Fijne week!^^

    Leuke berichtjes.
    Fijne week!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Heel leuk, fijne week gewenst! c;


    I wanna be a wizard!

    Ik hoop dat je een supergeweldige week hebt! Stay awesome!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je verdient het! <3


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream

    Aw, wat lief!
    Dankjewel allemaal!
    Dit betekent echt veel voor me c:


    We crave what we can't have.

    Fijne week! En de berichtjes zijn leuk!


    One Who Travels A Higher Path.