• Ik had hele leuke schoenen besteld via Large en toen ze thuis kwamen bleken ze te klein te zijn (baal momentje mweh). Nu heb ik ze weer terug gestuurd en op de retour brief aangegeven dat ik ze graag zou willen ruilen voor een maat groter. Dit heb ik afgelopen vrijdag ochtend gedaan.
    Ik heb alleen nog steeds niks gehoord, geen email of wat. Ik weet niet of het normaal is dat het eventjes kan duren voordat je reactie krijgt of dat überhaupt wel reactie krijgt via de mail en in plaats daarvan gewoon een nieuwe pakket terug gestuurd krijgt maar toch zit het mij niet lekker.
    Iemand ervaringen met het ruilen via Large?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij mij is het ruilen van een broek wel gewoon goed gegaan. Volgens mij kreeg ik wel een mail van ze, maar dit weet ik niet zeker.
    Misschien hebben ze ze niet in voorraad?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zelf geen ervaringen met Large, maar ik begrijp wel dat je je wat zorgen maakt. Kan je hen niet zelf mailen? Dan weet je het meteen (:.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik heb het voor je aan mijn zusje gevraagd en ze zegt dat je even moet bellen. Dat is beter. Ze had ook een mail gestuurd en daar kreeg ze geen reactie op, pas toen ze belde zag degene aan de lijn de mail pas. Dus bellen is handiger.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het wel vaker gedaan en het is altijd goed gegaan. Even bellen is wel het handigste. (;


    Caution first, always.