• Yes, what am I doing?
    Um, eigenlijk loop ik al weken met een idee in mijn hoofd, maar het voelde iedere keer zo dom om te doen als ik dan op het knopje 'nieuw topic' klikte. Maar vandaag heb ik zo'n bui waarin het me niks kan schelen wat mensen denkt, dus tadaaa, hier is hij toch maar (:
    Ik wil eigenlijk even heel Quizlet bedanken. Er zijn al wel vaker van dit soort topics geweest en daarnaast heb je ook nog eens het Zeg Eens Iets Liefs topic, maar toch wil ik het even persoonlijk tegen jullie zeggen.

    Ik wil zeggen: bedankt lieve Emma voor al je gezelligheid en je toewijding aan deze site. Zonder jou was Quizlet heel anders af geweest en we gaan je echt missen. Ik hoop dat je weet dat we dat echt doen (:

    Bedankt lieve Lucht Je Harters. Dankzij jullie hoef ik nooit meer naar Achter Gesloten Deuren te kijken, want ik krijg mijn dagelijkse portie drama wel. Nee, serieus, het LJH is een mijnenveld, maar het zit ook bomvol met super gezellige, lieve en suportive mensen. Er zijn altijd wel mensen met komische of gestoorde berichtjes die me aan het lachen kunnen maken. *KUCH JIP KUCH*

    Bedankt lieve moderators, want jullie hebben me allemaal in het team opgenomen zonder acht te slaan op die heerlijke beginnersfouten die ik maakte nog steeds maak. Jullie krijgen af en toe een shitload van kritiek over jullie heen en ik vind het heel dapper dat jullie je toch - VRIJWILLIG mensen, dat vergeten een aantal wel eens - blijven inzetten. Mensen vinden jullie snel te hard of te afstandelijk, maar als je iets verder kijkt dan de taken en regels bij die functie, kunnen mensen zien hoe ontzettend lief en vriendelijk jullie zijn. Jullie zijn een geweldig team.

    Dank jullie wel forumspammers, RPG'ers, schrijvers, quizmakers en vooral de diehard gb-gesprekkenvoerders, want jullie maken Quizlet tot de site die het is. Ik ben in de afgelopen drie jaar verliefd geworden op deze site en zonder iedere individu hier was het nooit geworden zoals het nu is. Jullie zijn de meest coole, compleet gestoorde en lieve mensen die ik ooit heb leren kennen. Dank jullie wel <3

    Omdat ik smoorverliefd op jullie ben geworden:



    Thank you, my dear Quizletters



    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 16:30 ]

    And I wuv you too! <3


    Deep inside, I've never felt alive


    Nu we toch bezig zijn haha

    Ah, wat een lief berichtje Lieke. Je weet dat ik je als vriendelijkste van de moderators beschouw. Je bent zeker gewaardeerd door vele Quizletters.


    She wanted a storm to match her rage.

    Ahw, echt lief. (bloos)


    Ik wil een tuin vol egels

    Dat is heel lief van je, Lieke. ;3


    Your make-up is terrible

    Nahw onwijs lief. WE LOVE YOU LIEKE. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cuteee <'3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    We all love you ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Aahw dat is heel lief van je! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Eens een keer een positief berichtje//topic met alle negatieve dingen die ik hier redelijk vaak tegenkom. Erg verfrissend ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 22:07 ]


    26 - 02 - '16

    Liekje liefje je bent zo'n schat <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je bent echt veel te lief! (bloos)


    What would Emma do?

    Ik vind het echt leuk om te zien dat mensen hier blij mee zijn ^^ Al dat geaarzel was dus toch niet nodig geweest haha.