• Heb ik vandaag piano gespeeld bij de bonte middag van mijn musical vereniging. Mijn musical vereniging houd altijd een bonte middag na de laatste repetitie van de zomervakantie waar dus iedereen mag doen wat hij of zij wil. Ik had mij niet ingeschreven en zelfs toen gevraag werd of er nog mensen wilden, durfde ik mijn hand niet op te steken. Ik ben namelijk een ontzettende schijtluis (ik heb best wel hele erge faalangst, waar ik training en heel veel gesprekken over de oorzaak voor heb gehad, waardoor ik mij nu vrijwel dagelijks over mijn angsten heen zet en toch dingen doe, dus tja vandaar).
    Echter maakten ze de vleugel open (zo'n prachtige zwarte vleugel die geweldig speelt) en dus vroeg ik toen iedereen klaar was met smekende puppy ogen aan mijn muzikaal leider of ik er nog even op mocht spelen nu iedereen toch ging opruimen en dat mocht -ik ging ervan uit dat niemand op zou letten. Dus ik ging zitten en speelde wat ik zo graag speel: de intro van Beauty and the Beast. Mijn vingers trilden dus ontzettend, want ik merkte dat fucking iedereen stil werd en zo en ze dus toch luisterden. Nu ja toen was ik klaar en kreeg ik een groot applaus en complimenten, zelfs van mijn muzikaal leider, die de musical Beauty and the Beast wel eens heeft gespeeld. Dit is het moeilijkste pianonummer daaruit volgens hem, waardoor hij heel erg onder de indruk was dat ik dit zo mooi kon spelen. Dus dat was echt best wel awesome.

    Voor mensen die geen idee hebben wat de intro van Beauty and the Beast is, het is echt zo'n beetje mijn favoriete piano stuk:



    Dus ik heb weer mijn angsten overwonnen vandaag. Ik heb nog niet solo gezongen voor ze, maar piano spelen is ook al heel wat. Ze kunnen allemaal zo mooi zingen, dat ik doodsbang ben ontzettend te falen haha. Like mijn hele musicalvereniging bestaat uit mega talenten (logisch je moet ook auditie/stemtest doen maar goed). Misschien dat ik zingen volgend jaar aandurf. Sowieso heeft mijn muzikaal leider al aangegeven dat ik en een vriendin bij het volgende tussen optreden Wat voel ik nou toch uit Wicked mogen zingen, ik dan de Elphaba partij :Y)

    Hebben jullie de afgelopen tijd nog iets gedaan dat voor jullie doen heel dapper is? Mijn bijdrage aan een actiever forum :p


    Happy Birthday my Potter!

    Erg gaaf en dapper! (En zo gaaf dat je de beauty and the beast intro kan spelen) Ook dat je je faalangst overwint.
    En zeker ook erg leuk en tof dat je volgend jaar wat voel ik nou toch mag zingen.

    Ehm. Ik moet op die vraag zelf even nadenken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn