• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Articuno — Allemantheia
    Trikru — KellyMentzij
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Mismagius — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Growlithe — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Fujiwara — CaptainFaelan
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Marble — Rebelse
    Jethro — Maheegan
    Scandal — EricaVD
    xKingRulesz
    Tallata
    Bcollienr1 — KimmieStylinson


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Moltres
    AdoreDelano
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor
    Minish — Broettje
    Neferpitou — melisdijkstra
    Rayquaza — Eriepeer
    Thymbraeus — Enyoloras
    Nadine23x — Naadien


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Meganium
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados
    StrawberryShake — FamkeJ
    Rewritten — suchan18
    Iwan — Fayanism
    DSprayberry — miloutenberge
    Derks — FancyVincie
    Raccoon
    Falquan — EwijnDelahaye
    DreamyHoran


    USERS
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    Swampert — PalexRain
    Krolock — LauraVonKrolock
    Ninuturu — Ninuturu
    Buizel — Axolotl_
    Nortia — Naeryss


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Noord-Hollanddonderdag 11 augustus

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?
    Is de gekte en hype rondom Pokémon Go te overdreven?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!


    BUGS
    //

    Ook handig:
    Pokémappie
    Pokéfind CP calculator

    Tot pagina 9 (voor mij) Dratini aangepast

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:06 ]

    Ik meld me ook aan voor dit topic. Mijn name is suchan18 en i joined team instinct


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik wil eigenlijk wel van die Coins gaan kopen. Maar hoe gaat dat in zijn werking. Iemand ervaring mee? Ik heb geen Credicard, Visa of Paypal dus het zou dan via een factuur van de provider moeten gaan. Betekent dat dat je een aparte factuur krijgt of wordt het gewoon bij de vaste factuur erbij gerekend?

    Meganium schreef:
    Ik wil eigenlijk wel van die Coins gaan kopen. Maar hoe gaat dat in zijn werking. Iemand ervaring mee? Ik heb geen Credicard, Visa of Paypal dus het zou dan via een factuur van de provider moeten gaan. Betekent dat dat je een aparte factuur krijgt of wordt het gewoon bij de vaste factuur erbij gerekend?



    Je kan denk ik ook bij een winkel een google play store kaart halen en een bedrag erop zetten denk ik, dat inleveren bij de google store en dan kan je denk ik in app aankopen doen, zelfde geld ook misschien voor itunes?

    Zet mij maar bij Team Mystic.:Y)

    Edit :Er is trouwens een bug dat mijn poppetje opeens de totaal andere kant oprent terwijl ik stilsta, en daardoor heel vaak Pokémon mis.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 18:55 ]

    Ik ga vanavond weer lopen, hopelijk blijven de servers het een beetje doen. Anders ga ik weer voor niks :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vraag me stiekem toch wel af waarom er zoveel mensen bij mystic zitten..?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Ik vraag me stiekem toch wel af waarom er zoveel mensen bij mystic zitten..?


    Articuno is gewoon mijn favoriet van de 3 Legendary Birds.

    Jeffmelon schreef:
    (...)

    Articuno is gewoon mijn favoriet van de 3 Legendary Birds.

    This.
    En volgens de buzzfeed quiz paste ik in mystic

    Jeffmelon schreef:
    Zet mij maar bij Team Mystic.:Y)

    Edit :Er is trouwens een bug dat mijn poppetje opeens de totaal andere kant oprent terwijl ik stilsta, en daardoor heel vaak Pokémon mis.

    Dat komt door de gps die je plek opnieuw checkt. Dan kan je ineens ergens ander heenlopen.

    Jeffmelon schreef:
    Zet mij maar bij Team Mystic.:Y)

    Edit :Er is trouwens een bug dat mijn poppetje opeens de totaal andere kant oprent terwijl ik stilsta, en daardoor heel vaak Pokémon mis.

    Dat is niet een bug, maar door je GPS. Soms doet mijn gps ook 'raar'. Daardoor heb ik 4 km kunnen 'lopen' voor een egg, zonder maar ook een stap te verzetten in mijn huis :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Dat is niet een bug, maar door je GPS. Soms doet mijn gps ook 'raar'. Daardoor heb ik 4 km kunnen 'lopen' voor een egg, zonder maar ook een stap te verzetten in mijn huis :').

    Ik ook. Ik loop vaak een kilometer volgens mijn GPS, terwijl ik de hele avond op de bank zit. (krul)

    Zo, ik heb een heel productieve dag gehad! Op mijn route naar werk kom ik langs 2 pokestops en 1 gym, zonder ook maar een meter af te wijken. Heel fijn! Ik heb vandaag 11 Pokémons gevangen en kan zo mijn Pidgey evolven heujjj


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik durf niet naar een Gym te gaan. Ik ben te bang dat mijn Pokémon zich bezeren. :W

    Oh, MT.


    Your make-up is terrible

    Rewritten schreef:
    Ik vraag me stiekem toch wel af waarom er zoveel mensen bij mystic zitten..?
    Ik vond de beschrijving van team Valor veel leuker, maar ik heb Mystic gekozen omdat al mijn vrienden ook Mystic zijn.


    I live for the applause, you will die for it.