• Een tijdje geleden openden we een topic waarin we een oproep deden voor recensenten. Inmiddels hebben we een klein team en is de site in de lucht! Vind je het leuk om ons op de voet te volgen? Like dan onze Facebookpagina

    Benieuwd naar onze website? Kijk dan hier!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mooie site!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gisteren hebben wij weer een recensie geplaatst, ditmaal van De Vrije Wereld, het eerste deel van Portaal, een nieuwe YA-fantasy serie.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 19:18 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kom snel kijken op de site, voor onze nieuwste recensie verwelkt!

    Wie nog nooit van De Selectie-serie van Kiera Cass gehoord heeft, is gek! Want. Lees. Oké?

    Neus rond in de Patisserie Clermont en doe ook de groetjes, oké?
    Klik hier voor de nieuwste recensie over De Patissier van Parijs!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 10:51 ]

    De recensie van het fictiedebuut van Paulien Cornelisse staat online!

    Je kunt de recensie van 1q84 van Haruki Murakami nu op Qreative minds lezen!

    Ik ben nu Luister naar de wind/flipperen in 1973 van Haruki Murakami en HEX van Thomas Oldeheuvelt aan het lezen. Tialda.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Een goeden dag, Quizletters. Lezen jullie onze nieuwste recensie even? Lawinegevaar - Suzanne Vermeer
    P.S. Uitgeverij A.W. Bruna: bedankt voor het recensie-exemplaar! :)

    'Wie er wordt geboren is gedoemd er tot zijn dood te blijven. Wie er zich vestigt komt er nooit meer weg.'

    In een paar dagen tijd las ik dit boek uit. Nieuwsgierig naar mijn recensie? HEX van Thomas Olde Heuvelt staat nu online!

    'Briljant en volstrekt origineel.' Stephen King.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nieuw! De recensie van deel twee van de serie The Chemical Garden; Vrees.

    Een nieuwe recensie staat online! Ik heb 'De jacht op het verloren schaap' van Haruki murakami gelezen én gerecenseerd! Benieuwd? Lees dan snel mijn recensie!

    ps; ook dit boek kun je winnen voor de vette actie die we organiseren!
    De jacht op het verloren schaap


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Een nieuwe recensie staat online! Ik heb 'De jacht op het verloren schaap' van Haruki murakami gelezen én gerecenseerd! Benieuwd? Lees dan snel mijn recensie!

    ps; ook dit boek kun je winnen voor de vette actie die we organiseren!
    De jacht op het verloren schaap

    Maar het boek '23 minuten' door Vivian Vande Velde staat er ook op! Vergeet deze niet te lezen!!

    Lees hier een interview met Johan Klein Haneveld. Hij geeft een paar goede schrijftips en vertelt over zijn tien jaar durende writersblock!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit weekend beginnen we met een interview! Peter Van Roermund vertelt ons alles over het afsluitende deel van zijn eerste tweeluik van Terra Fabula. De vele plaatsen waar hij research heeft gedaan komen aan bod, net als de belangrijkste thema's in zijn reeks en hoe hij erin slaagt om jong en oud van zijn boeken te laten genieten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bloggers steken elkaar aan met enthousiasme. Lees daarom deze recensie van een boek van Rainbow Rowell en kom erachter of ik net zo enthousiast over het boek ben als Emmy van boekenblog 'Zon en maan'.