• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mijn Topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeffrey Rojas.
    Met mijn koffer in mijn hand loop ik de oprit op. Ik fluit. "Wauw...huge" Mompel ik. Ik draai mijn pet om en loop naar de deur.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nina Chanel McCean
    Met een tevreden glimlach op mijn gezicht stond ik op het balkon van mijn kamer naar de zee te kijken. Als ik de voordeur uit zou lopen zou ik in een minuut bij het water zijn en zelfs wanneer ik op mijn bed zou gaan liggen zou ik de zee blijven horen. Er bestond geen perfectere plek voor mij dan hier. Ik had een geweldig huis gevonden, met veel, waarschijnlijk gezellige, mensen aan de rand van het strand. Het enige probleem wat er voor mij was in dit huis was het geheim houden van wie ik werkelijk was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elizabeth Dellany

    Als de auto de oprijlaan oprijd kijk ik naar het gigantische huis een kan ik een 'Wow' Niet onderdrukken, ik stap uit en druk mijn oordopjes in mijn oren en zeul mijn koffer achter me aan opweg naar het huis.

    Damen Night

    Net aangekomen zie ik al verschijdene mensen naar binnen lopen, ik stap uit de auto en laat mijn hand door mijn haar gaan en loop naar binnen met mijn koffer achter me aan zeulend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Noortje Joëlla Drunk
    Zenuwachtig pak ik de koffer uit de auto en zeg mijn tante gedag. Heel de reis hier naartoe heb ik uit mijn raampje gekeken en kreeg ik er steeds meer zin in. De auto van mijn tante verdwijnt uit het zicht en ik pak mijn koffer op en loop naar de voordeur van het enorme strandhuis.


    Always look on the bright side of life.

    Aurelie Fleur Carters
    ik loop de oprit op, en zie een jongen staan. Ik roep 'Hoi'

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jeffrey Rojas.
    Ik draai me om en zie een meisje staan."hello"zeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:58 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Masja Greenway
    Ik keek naar het huis en voelde me warm worden. Woow vet mooi! Ik rende er op af, zorgde dat mijn vleugels niet zichtbaar waren en belde aan

    David Finstone.

    Ik liep wat rond door het huis. Ik keek off k iemand zag.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fenna Yara Greenwood

    Ik schud mijn haar naar achter en loop met een zelfverzekerde smile over de oprit. Mijn grote koffer met bloemen print zet ik neer als ik aanbel. Ik haal nog even snel mijn hand door mijn haar. Ik had echt een soort van tik met mijn haar, best irritant.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Abdel Biesma
    Even sta ik stil voordat ik het huis binnen ga. Dit huis ga ik sowieso een keer natekenen! Snel loop ik verder, want ik had al veel mensen naar binnen zien lopen.


    Always look on the bright side of life.

    Elizabeth Dellany

    Zuchtend laat ik me op het bed vallen dat in mijn kamer staat, ik moest hier heen van mijn tante omdat ze vond dat ik meer bij andere mensen in de buurt moest zijn en niet steeds alleen moest gaan zitten met mijn oordopjes in mijn oren, als ze eens wist hoe het zat.. Maar ik had de moet niet om het haar te vertellen

    Damen Night

    Ik gooide mijn koffer net iets te hard op het bed en het handvat brak af, ik vloekte binnensmonds en schoof de koffer voorzichtig onder het bed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    Net toen ik mijn kamer uit wou lopen, zag ik een knappe jongen [David] langslopen. 'Hallo' zei ik glimlachend. Zelfs nu ik pas een half uurtje in dit huis was, kwam ik al onwijs knappe jongens tegen, geweldig dit.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Weten de mensen met gaves dat ze een gave hebben?]
    Jade Skyler Bright
    Ik loop de auto aan en trek mijn Lichtblauwe koffers achter me aan. Ik mijn grote schoudertas zat spark. De liefste hond ooit, maar hier mochten geen honden o andere huisdieren komen. Met puppy ogen keek hij me aan en ik tikte hem op zijn neus. Ik sloot de tas en liep het gebouw in. Ht was gigantisch groot en licht. Ik liep een kamer in met mijn kaartje erop en ik liep de kast in. Ja bij dit huis had in een inloopkast geregeld. Ik zette de koffers in de kast en opende de tas waar Spark vrolijk uitsprong. Hij keek me met lieve puppy ogen aan.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:03 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Glynn Brandon Fentum

    Ik loop door mijn kamer heen en ik kijk uit het raam. Ik kwam hier als een van de eersten en ben gelijk mijn koffer uit gaan pakken. Ik liep weer naar beneden, tijd om kennis te maken met de andere.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    HurtedHeart schreef:
    [Weten de mensen met gaves dat ze een gave hebben?]
    Jade Skyler Bright
    Ik loop de auto aan en trek mijn Lichtblauwe koffers achter me aan. Ik mijn grote schoudertas zat spark. De liefste hond ooit, maar hier mochten geen honden o andere huisdieren komen. Met puppy ogen keek hij me aan en ik tikte hem op zijn neus. Ik sloot de tas en liep het gebouw in. Ht was gigantisch groot en licht. Ik liep een kamer in met mijn kaartje erop en ik liep de kast in. Ja bij dit huis had in een inloopkast geregeld. Ik zette de koffers in de kast en opende de tas waar Spark vrolijk uitsprong. Hij keek me met lieve puppy ogen aan.



    [dat mag je helemaal zelf weten]


    Keep your head up, keep your heart strong