• Er zitten op Wattpad behoorlijk wat schrijvers die in het Nederlands schrijven, maar die nauwelijks aandacht krijgen omdat het overgrote deel Engels is.
    Nu dacht ik gisteren: waarom die mensen niet van Quizlet op de hoogte brengen?

    Al een tijdje is het te merken dat het hier wat stiller is en de vraag hoe daar iets aan gedaan kan worden houdt me al een tijdje bezig. Tuurlijk kan iedereen zijn vrienden uitnodigen, maar die van mij hebben niks met lezen en schrijven en ik denk dat de meeste van ons niet echt behoefte hebben aan bekenden hier. Wattpad zit natuurlijk al vol met schrijvers en lezers, dus waarom hen niet uitnodigen voor Q?

    Ik heb gisteren drie mensen een berichtje gestuurd op Wattpad. Van één kreeg ik net een heel enthousiast berichtje terug, dus ik geloof dat het zeker kan werken. Het probleem is alleen dat je niet hetzelfde bericht op Wattpad naar meerdere mensen kan sturen, behalve met een behoorlijke tijd ertussen. Nu vind ik het geen probleem om een paar keer per dag een berichtje naar iemand te sturen, maar dat schiet niet echt op. Dus ik dacht: misschien zijn hier meer users die af en toe een berichtje willen sturen. Het handigste is om dat in het 'gastenboek' te doen, want anders heb je kans dat één iemand vier pb's ontvangt.

    Dus ja, zijn er mensen die toevallig ook een paar keer per dag een berichtje naar een Nederlandse user willen sturen? Onder de spoiler zie je een voorbeeld van mijn berichtje.


    Hoi hoi!

    Ik vroeg me af of je weleens van de website www.quizlet.nl hebt gehoord.
    Het is een Nederlandstalige site waar online verhalen worden gepubliceerd. Naar mijn beleving zijn er een stuk meer lezers en worden er vaker reacties geplaatst.

    Het is de laatste tijd wat stiller, dus vandaar dat ik een poging doe om er nieuwe schrijvers naartoe te trekken. Ik vind dat de website wat meer te bieden heeft dan Wattpad. Wellicht vind je het leuk om er eens te kijken. ^^

    Mijn username is daar Lothar, mocht je een aanspreekpunt zoeken! (:

    Groetjes!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ugh, na een dag kan je nog steeds niet hetzelfde berichtje sturen dus dat is wel echt superjammer. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^ Als je gewoon wisselt met smileys zou het wel moeten lukken (:
    Ik wil wel uitkijken naar Nederlandstalige users, maar ik ben er tot nu toe denk ik nog geen tegen gekomen (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dat is best een goed idee, maar wat vervelend dat Wattpad dat tegenhoudt. Misschien toch maar soms het bericht iets wijzigen?
    Verder heb ik denk ik wel een wattpad account, maar geen idee hoe het precies werkt. Ik kan het mijn zusje eens vragen, Want zij zit wel actief op Wattpad!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zal ook eens rond gaan neuzen voor Nederlanders en ze een berichtje sturen ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je kan ze heel makkelijk vinden als je je taal op Nederlands zet. Als je daarna naar 'ontdek' gaat, vind je per genre allemaal Nederlandse schrijvers (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben trouwens bij 'actie' begonnen, dus dan kunnen jullie beter een ander genre pakken. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agent schreef:
    ^ Als je gewoon wisselt met smileys zou het wel moeten lukken (:
    Ik wil wel uitkijken naar Nederlandstalige users, maar ik ben er tot nu toe denk ik nog geen tegen gekomen (:

    Nee dat werkt niet haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien dat ik gewoon een account aanmaak met NederlandseVerhalenGezocht en die mensen uitnodig xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothar schreef:
    Misschien dat ik gewoon een account aanmaak met NederlandseVerhalenGezocht en die mensen uitnodig xD

    hahahah
    nvm ik zie al wat ik fout deed. Ik zit tussen Mystery/Thriller te neuzen ^^

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 9:29 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik help ook wel mee.
    Zelf lees ik vooral op Wattpad maar dat neemt niet weg dat ik wat NL schrijvers kan benaderen.

    Is het goed als ik jouw berichtje kopieer?

    Ik begin wel onderaan bij Willekeurig.

    xxx

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 9:28 ]


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Lothar schreef:
    (...)
    Nee dat werkt niet haha.


    Echt? Vreemd, ik meen me te herinneren dat dat bij mij wel nog gewerkt heeft. Het kan ook zijn dat je echt 24 uur moet wachten vooraleer je hetzelfde bericht opnieuw kan posten, trouwens (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Hmm. Ik weet het niet. De bedoeling is goed maar wij zouden het op Q ook niet chil vinden als het andersom zou gebeuren. Ik heb dan het gevoel dat je leden afpakt van een andere site en dt voelt voor mij niet goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb er een stuk of 4 een berichtje gestuurd, elke keer een zin veranderen en het is goed ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OpgeroldEten schreef:
    Hmm. Ik weet het niet. De bedoeling is goed maar wij zouden het op Q ook niet chil vinden als het andersom zou gebeuren. Ik heb dan het gevoel dat je leden afpakt van een andere site en dt voelt voor mij niet goed.

    Hmm, maar je zou toch net zo goed op die site kunnen blijven? Ik zit ook gewoon op Wattpad en Quizlet tegelijk.
    Als ik eerlijk ben, had ik deze site niet eens gekend als niemand me erop gewezen had.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 9:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben op Quizlet gekomen dóór Wattpad haha.


    — Inner peace, it's hard to find. —